23 Reacties

2 jaar geleden

Ik laat m gewoon op zijn buik slapen…

2 jaar geleden

Waarom wil je hem niet op z’n buik laten slapen? Onze dochter slaapt sinds een maand of 2 op haar buik. Was wel even een gedoe want in het begin lukte het terugrollen in haar slaapzak nog niet en zette ze het op een schreeuwen 😅

2 jaar geleden

Lekker op de buik laten slapen. Hij kan rollen, is sterk genoeg om z'n hoofd op te tillen bij deze leeftijd. Dus niks meer aan doen. Geeft jullie en hem een betere nachtrust👍🏼

2 jaar geleden

Ons zoontje slaapt sinds een maand ook op zijn buik. Ik rol hem nog 1 keer terug voor we zelf gaan slapen. Zelf terugrollen kan hij nog niet.

2 jaar geleden

Hier ook. Gewoon laten liggen. Als ze kunnen rollen dan komt het wel goed.

2 jaar geleden

Hoezo wil je dit voorkomen? Als hij dit lekker vind slapen, prima toch? Hier ook een buikslaper 😀

2 jaar geleden

Het probleem was dat hij nog niet terug kan rollen. Dus dan ben ik bang dat hij met z’n gezicht in het matras komt. Maar als ik de reacties hier zie dan moet ik hem idd maar gewoon op z’n buik laten slapen.

2 jaar geleden

Reactie op mldr

Het probleem was dat hij nog niet terug kan rollen. Dus dan ben ik bang dat ...
Als hij terug wilt zal hij dat wel laten horen haha. Dat was hier ook even een fase! En snap de angst van buikslaper, maar met 8 maanden zijn ze daar echt wel sterk genoeg voor ☺️

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper! Regelmatig ook met zijn knietjes eronder en kont omhoog🤭 Hij gaat vanzelf anders liggen en als het niet lukt moppert hij een beetje of "huilt" hij. Ik vond het ook super spannend, maar ze zijn nu wel sterk genoeg!

2 jaar geleden

Hier ook hoor, lekker laten slapen!

2 jaar geleden

Mijn zoontje was ook een buikslaper, al vanaf 5 maanden. Ik vond het eerst eng maar daarna gelaten.

2 jaar geleden

Hier ook, we draaien hem voordat we zelf naar bed gaan 1x terug maar hij rolt snel daarna zelf terug op zijn zij of rug.. tref hem ‘s morgens ook op zn buik aan soms met zn knietjes eronder en kont omhoog. Hij kan sinds een week ook terugrollen van zn buik naar rug dus alle vertrouwen.

2 jaar geleden

Onze dochter wil ook op haar buik slapen. Alleen ligt ze ook vaak met haar gezicht in de matras. Slaap je zelf toch een stuk onrustiger

2 jaar geleden

Hier ook zo’n jongetje en hij slaapt vaak met zijn gezicht in het matras. Ik kreeg hier de tip om een aerosleep topper aan te schaffen. Ben hier heel blij mee, geeft toch rust als je weet dat hij goed kan ademen ook op z’n buik.

2 jaar geleden

Lekker laten slapen zoals hij wil. Onze dochter heeft dat tijdens deze sprong ook ontdekt en ze zoekt tijdens t slapen de geborgenheid. Gister bij t cb er even over gehad en die vroeg of ze zelf er voor kiest om op de buik te slapen. Ja dat doet ze zeker. Nou dan mag ze gerust op der buik slapen, dan kiest ze zelf voor de geborgenheid en ze kan draaien met der hoofd. Ik vond t in t begin dood eng maar ben er nu na n week goed aan gewend en hey, ik ben ook een buik slaper dus niet zo gek haha

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper, wij hebben vanaf de wieg al aerosleep matrasjes met bijbehorende topper. Geeft echt rust! De eerste paar dagen toen ze naar buik rolde was het huilen omdat het niet lukte om in een slaapzak terug te rollen, en inmiddels vinden we haar overal behalve de oorspronkelijke plek waar we haar neer legden terug 😅. Aerosleep is ook wel lekker nu het warmer wordt buiten, ventileert wat beter!

2 jaar geleden

Wij hebben het geaccepteerd en ze slaapt als een Roosje. Mijn dochter is sterk genoeg om haar hoofd te draaien op het matras.

2 jaar geleden

Heb je een earosleep matras? Daar mogen ze met hun gezicht op liggen, die heeft gaatjes

2 jaar geleden

Reactie op Car1990

Heb je een earosleep matras? Daar mogen ze met hun gezicht op liggen, die h ...
Ja die hebben we inderdaad.

2 jaar geleden

Waarom zou je dit voorkomen? Hij 8.5 maand.. Dan mogen ze al op hun buik slapen.