11 Reacties
2 jaar geleden
Heeft je kind grote of kleine voeten ?
Ter vergelijking.. me oudste zoon had met 1 jaar maat 18 me middelste zoon had met 1 jaar maat 17.. me jongste zoon is nu 6 maanden.. heeft nu maat 20... 😅 dusja ... ieder kind is anders..
2 jaar geleden
Even opmeten meestal staat er wel bij hoelang een schoen in cm is! Zo bestel ik meestal schoentjes voor m'n zoontje! Hij zit nu tussen 18.5 en 19 en is van 4 september
2 jaar geleden
Reactie op Septbaby21
Heeft je kind grote of kleine voeten ?
Ter vergelijking.. me oudste zoon h ...
Oooohhh haha ik dacht dat er vast een maat per leeftijd is haha. Dom🙈
2 jaar geleden
Even opmeten meestal staat er wel bij hoelang een schoen in cm is! Zo beste ...
Dankjewel
2 jaar geleden
Van de hiel tot de grote teen meten
Top!, Zal als ze wakker is haar voetje meten. Ben benieuwd. Niet dat ze loopt en schoenen nodig heeft. Maar zag soort schoen slofjes dus geen harde zool. Leek mij wel fijn.
2 jaar geleden
Goede vraag, de mijne is even oud en ze had gisteren een schoen aan van maat 21,5. Ik moest wel mijn best ervoor doen, want ze heeft best wel wat massa aan de voetwreef. Maat 19,5 deed 't 'm echt niet. Misschien ligt het ook aan de soort schoen.
2 jaar geleden
Ik was vorige week bij de van Haren en daar hebben ze mij een soort zooltje met de maten op mee gegeven. Het een plastic dingetje, hier kan je het voetje van je kindje op leggen en dan zie je welke maat ze heeft!
Mijn dochter is 7.5 maand en maat 17 is waarschijnlijk nog iets te groot.
Ik weet niet of ze dit bij alle van Haren winkels hebben maar proberen kan altijd!