8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben wel schoentjes, maar die heeft ze in huis nog niet aan. Meer voor de leuk voor in de wagen bijvoorbeeld. Is het niet zo dat ze schoenen aanmoeten zodra ze ook echt stukjes buiten gaan lopen? Binnen is blote voeten juist goed, toch? Hoe het ook zij, ik lees graag mee!

2 jaar geleden

Des te langer op blote voeten des te beter. Het is beter dat als ze pas echt stabiel lopen zo'n stoffen loopschoentjes. Zonder harde zool. En alleen buiten als je ze niet op blote voeten buiten wil laten lopen

2 jaar geleden

Hier in huis blote voeten of anti slip sokjes aan. Buiten schoentjes voor de leuk aan en voor warmere voetjes. Schoenen pas als ze echt kan lopen en buiten ook gaat lopen

2 jaar geleden

Hier staat/kruipt/loopt zij ook altijd op blote voetjes. Niet geheel goed geformuleerd van mij. Ik bedoel alvast voor uitkijkend voor eerste stapjes buiten 😊

2 jaar geleden

Zo lang mogelijk blote voeten hier. Pas als hij goed kan lopen krijgt hij schoenen. Dan bv shoes me of develab met flexibele zolen. De 'my first step' serie zeg maar. Zelfs in de wagen krijgt hij nu geen schoenen aan. Van de winter dan warme sloffen als we buiten zijn maar dan puur voor de warmte.

2 jaar geleden

Wat leuk! Ik zou denk ik een soepel schoentje doen. Geen sneakertjes ofzo, hoe leuk dat ook staat😉

2 jaar geleden

Ons zoontje draagt bambino slofjes van de Kruidvat als hij naar de opvang gaat. Ben er tevreden van.

2 jaar geleden

Wij hebben nu soepele leren slofjes van Baby Dutch. Merk dat ze haar voetjes er platter door neer zet (stond veel op tenen) en stabieler staat. Vooral fijn bij het kruipen in de tuin, dat de teentjes wat beschermd blijven. Als ze echte stappen gaat zetten (ook buitenshuis) kijken we voor schoentjes met soepele zool.