36 Reacties

2 jaar geleden

Tiny todd is een aanrader, gemaakt door mensen waarvan de kindjes zeer zware eczeem hadden😊

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ook eczeem, en we smeren ook megaveel met vette zalf. Echter gaat ze echt maar 1x per week of zelfs per 10 dagen in bad. Tenzij ze echt vies is uiteraard. Maar we merken dat haar huidje hier echt heel rustig door blijft

2 jaar geleden

Reactie op Rm-92

Vandaag bij de huisarts geweest en onze dochter heeft ook last van eczeem. ...
Wij gebruiken la roche posay lipikar baume ap+m. Echt sinds ik die tip gehad heb willen wij niet meer zonder. Gebruik m nu ook voor mezelf, ook een gevoelige huis

2 jaar geleden

Reactie op babyonntheway

Wij gebruiken la roche posay lipikar baume ap+m. Echt sinds ik die tip geha ...
Dankjewel allemaal!! Ik ga er eens voor kijken!

2 jaar geleden

Ik hou de plekjes vooral vet en in bad gebruik ik producten van het melkmeisje. Te koop bij de Blokker of te bestellen. Voordeel is dat het heel goedkoop is en ik vind het lekker dat er toch een geurtje aan zit ipv alleen maar neutral producten te gebruiken. Sinds ik dit gebruik gaat het heel goed. Succes met zoeken!

2 jaar geleden

Ik gebruik de adviezen van deze site https://sproetonline.nl/productadvies-babyhuid/ Mijn zoontje gaat maar 1x per week/10 dagen onder de douche, we gebruiken de douche crème van la roche possey en smeren zijn huid 2x per dag in met eucerin atopie creme

2 jaar geleden

Reactie op Amandy

Ik heb ook meerdere producten geprobeerd zonder resultaat en een hele jeuke ...
Welke probiotica gebruik jij? Ik ben nu 1,5 week bezig met orthiflor start, merk helaas nog geen verschil..

2 jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Welke probiotica gebruik jij? Ik ben nu 1,5 week bezig met orthiflor start, ...
Ja deze gebruik ik, maar moet zeggen dat t de laatste dagen weer erg aanwezig is, vooral in haar gezicht en ze heeft heel veel jeuk! Vooral savonds en snachts wordt ze wakker vd jeuk is mij opgevallen. Iemand enig idee wat ik in haar gezichtje kan smeren tegen de jeuk?

2 jaar geleden

Reactie op Amandy

Ja deze gebruik ik, maar moet zeggen dat t de laatste dagen weer erg aanwez ...
Wij gebruiken de crème van Tiny Todd in het gezicht, werkt hier echt heel goed. Is een hele milde crème gemaakt van natuurlijke producten. We smeren hem zelfs over haar oogjes heen.

2 jaar geleden

Reactie op Liannnnn

Wij gebruiken de crème van Tiny Todd in het gezicht, werkt hier echt heel g ...
Ik kende tiny todd niet, maar ziet er goed uit! Welke variant smeer je op t gezichtje?

2 jaar geleden

Reactie op Amandy

Ik kende tiny todd niet, maar ziet er goed uit! Welke variant smeer je op t ...
Wij gebruiken de oat cream, die is echt om de eczeem weg te smeren, de calming lotion is meer qua onderhoud om te smeren wanneer de eczeem rustig is geworden. De crème is wel aan de dure kant, maar is echt het proberen waard. Wij hebben al 2 keer opnieuw gekocht!

2 jaar geleden

La roche Possay Lipikar en echt Max 1x per week in bad. Verder gebruik ik Ceravé om hem in te smeren.

2 jaar geleden

Balneum badolie! Gaan wij nu ook gebruiken voor onze dochter met eczeem… ook 7,5 maand nu.

2 jaar geleden

Reactie op Rm-92

Vandaag bij de huisarts geweest en onze dochter heeft ook last van eczeem. ...
Niets meer van Zwitsal gebruiken als ze eczeem heeft… dat werkt averechts. Heel veel ervaring mee ook met oppas kindjes van vroeger. Ik heb zelf vanaf het begin de baby olie van naif gebruikt , nu gebruik ik deze nog steeds maar ook een vettere zalf van de huisarts.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft een erg droge buik, eczeem plekken. Veel al geprobeerd van de apotheek (cetamacrogol/lanette/vaseline etc) maar niks helpt. Totdat ik wat las over Tiny Todd. Oat crème. Besteld en nu een paar dagen aan het smeren. Smeert heel fijn, zoontje vind het heerlijk en het belangrijkste, huid ziet er nu al stukken beter uit! :-)

2 jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Mijn zoontje heeft een erg droge buik, eczeem plekken. Veel al geprobeerd v ...
Misschien ga ik die ook eens bestellen. Wij houden het buikje van mn dochtertje ook heeel vet met lanette en cetamacrogol. Het ziet er redelijk rustig uit maar het gaat niet weg