12 Reacties

één jaar geleden

Gaat dit toevallig om zwemkleding van de prenatal? Heb laatst ook een zwembroekje in 86/92 gekocht. Zit ook erg strak, en er zit geen rek in. Ik zit er ook aan te denken om hem om te ruilen naar 98/104 🥲

één jaar geleden

Wij hebben hier in t dorp van Tilburg zitten en ben vorig jaar met Maud daar gewoon gaan passen! Ze vertelde me dat t echt merk afhankelijk is. De ene valt groot uit en de andere klein. Zelfde als t bij normale kleding is. Ligt aan t model en of er een zwemluier onder kan of gaat. Ik had zelf alleen zoiets van waarom doe ik dit mezelf en Maud aan? Waarom moet er een badpak aan als een zwemluier ook prima is 🤣 Ik heb uiteindelijk geen badpak maar een simpele goedkope bikini gekocht maar nooit aan gedaan🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op LaraW

Gaat dit toevallig om zwemkleding van de prenatal? Heb laatst ook een zwem ...
Prenatal, Name It en Hema! Haha

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij hebben hier in t dorp van Tilburg zitten en ben vorig jaar met Maud daa ...
Je bedoelt alleen een zwemluier aan? Oh ik doe wel een badpak en/of uv shirtje aan. Vind dat goede bescherming voor de zon en beetje haar lichaam gekleed 🤭!

één jaar geleden

Ik vind die merken ook erg klein vallen. Maar 92 bij mijn dochter zit nu al strak. Sommige andere merken zijn bij 86 nog ruim..

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Je bedoelt alleen een zwemluier aan? Oh ik doe wel een badpak en/of uv shir ...
Wij zijn alleen maar in een zwembad gaan zwemmen en niet aan zee haha. Wij hebben wel uv shirtjes gehad met de "zomer"vakantie maar ook daar binnen gezwommen haha In de tuin in het zwembadje smeerde ik haar ieder half uur in maar meestal was ze t na 10 min wel zat haha

één jaar geleden

Ok ik heb een zoon ipv dochter. Maar koop de zwembroekje gemiddeld 2 a 3 maten te groot zodat er een zwemluier onder kan. Vind alleen in zwemluier geen gezicht 😅. Vaak moeten ze in een zwembad ook nog eens zo'n zwemvestje aan dus lijkt mij alleen broekje voldoende ook voor een meisje. Scheelt je een hoop kosten met steeds vervangen 😉. Afgelopen week waren we in Engeland op vakantie en daar zie je veel van die zwempakjes met mouwen en broekspijpen. Mogelijk uvpakjes. Die kun je makkelijker maatje groter nemen. Ben had er ook 1 in maat 74 terwijl hij nog in 68 zat 😅. Ging prima, zat alleen beetje ruim.

één jaar geleden

Hier een kleine van 6 maand destijds die in zwempakje 86/92 zat! Voor mijn gevoel valt meisjeskleding ook anders/kleiner uit

één jaar geleden

Ik heb een badpak maat 98/104 gekocht bij de Prenatal. Ziet echt veel beter! 😀. Dus gewoon één maat groter kopen.

één jaar geleden

Kun je niet alleen een zwembroekje aan doe ? Badpak is toch in principe alleen voor meisjes vanwege borsten

één jaar geleden

Kun je niet alleen een zwembroekje aan doe ? Badpak is toch in principe all ...
Ik vind het niet fijn als ze zo bloot is.

één jaar geleden

Ik heb een badpak van hema dat wel prima valt (86/92), zelf over haar mollige buikje. Hema valt volgens mij sowieso wat ruimer. Ik vind alleen een zwemluier trouwens ook prima, maar onze tuttebellie wordt heel blij van zo'n mooi badpak 😂.