18 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de box gisteren omlaag gezet en zijn bed vandaag. Mijn zoontje trekt zich sinds afgelopen maandag op tot staan, ook uit het niets. Aankomende maandag is hij 10 maanden

2 jaar geleden

Hier met 8,5 maand omlaag gezet! Mijn zoontje is van 22 september.

2 jaar geleden

Met 8 maanden toen ging ze staan bij de bank. Die zelfde dag heeft mn man de box en het bed omlaag gezet

2 jaar geleden

Ik heb het met 6 maanden gedaan.. me oudste 2 kinderen konden het met 6 maanden en 1 week ... dus uit voorzorg! Maar we zijn nu bijna 9 maanden.. en gaan staan zal nog heel lang duren 🤣🤣🤣 wij zijn liever lui dan moe 😆 zo leuk zoveel verschil in de kinderen! Maar zoveel makkelijker voor mij nog! Dus laat hem nog ma even baby blijven voordat ik er achteraan mag rennen

2 jaar geleden

Rond 6 maanden. Box en ledikant. Hij trekt zich overal aan op. Geen rust meer thuis 🤣

2 jaar geleden

Zou het zeker al wel doen! Wij hebben het twee maanden geleden al gedaan. Toen ze begon te kruipen en staan bij onze handen kon ik niet rustig slapen met het idee dat ze zo uit haar bed kon kukelen als ze het ‘opeens’ zou kunnen.

2 jaar geleden

Zou het zeker al wel doen! Wij hebben het twee maanden geleden al gedaan. Toen ze begon te kruipen en staan bij onze handen kon ik niet rustig slapen met het idee dat ze zo uit haar bed kon kukelen als ze het ‘opeens’ zou kunnen.

2 jaar geleden

Nog niet! Hier een achteruit tijgeraar die nog niet zelf kan gaan zitten. Ze is nu 9 maanden.

2 jaar geleden

Reactie op Jeanine-25

Rond 6 maanden. Box en ledikant. Hij trekt zich overal aan op. Geen rust me ...
Dit dus. Bij ons hetzelfde

2 jaar geleden

Box is hier de deur al uit. Hij kan zich nog niet optrekken, of zelf gaan zitten, dus bedje is nog niet omlaag. :) Nu net 9 maanden.

2 jaar geleden

Onze dochter is van 22 september en het bed en de box staan ook laag. Ze trok zich vorige week ineens tot staan op bij de bank en tafel. Dus toen direct alles omlaag gedaan. We hadden het nog niet echt zien aankomen omdat ze de week ervoor pas zelf ging zitten. Dus we dachten dat gaan staan nog even zou duren maar niet dus! ;)

2 jaar geleden

Met 5/6 maanden de box en het bedje 1 stand omlaag gedaan. Rond de 6/7 maanden nog een stand meneer kwam erachter hoe hij erin kon zitten. Mijn vriend heeft hem geleerd hoe hij erin kan staan en dat blijkt nu dus totaal niet interessant te zijn 🤣. Gelukkig kunnen beide nog 1 standje lager maar id voorlopig niet nodig. We gebruiken beide tijdelijk niet of nauwelijks 😅.

2 jaar geleden

Paar weken terug het bedje omlaag gedaan, denk dat ze toen 9 maanden was. Ze wil zich steeds vaker optrekken tot d'r knietjes (zit/kruipt nog niet) dus wilde t voor zijn ;) Wel wat irritanter met eruit tillen.

2 jaar geleden

2,5 maand geleden al gedaan toen mevrouwtje begon te staan.

2 jaar geleden

Hier met zo’n 7 maanden op de een na laagste stand omdat ze toen kon zitten, nu een week terug (rond 9 maanden) helemaal naar beneden gezet. Ze kan zich nog niet zelfstandig optrekken maar wel tot zit in bed en ging dan aan de spijlen “hangen” en ik vond dat eng snachts omdat het optrekken tot staan dan niet ver weg meer is.

2 jaar geleden

Ik las dit topic en heb hem maar omlaag gezet 😂 trekt zich nog niet op maar just in case

2 jaar geleden

Box al 1,5 maand omlaag en gelijk trok hij zich op