16 Reacties
2 jaar geleden
Zou van de prikjes kunnen zijn, maar de bruingriep heerst echt heel erg. Ik hoor iedereen erover!! Mijn kleine heeft dat ook gehad en precies hetzelfde waar je kleintje nu ook last van heeft.
2 jaar geleden
Kan inderdaad ook buikgriep zijn of combi. Er heerst inderdaad van alles! Die van mij buikgriep gehad en nu longontsteking. Gelukkig ab kuur!
Kleine flesjes aanbieden, bijv 60+2. Dat blijft meestal er wel in.
Beterschap!
2 jaar geleden
Mijn kleine had vorige week maandag de prik gehad. Hij is daarna ook ziek geworden en spuugde ook een paar keer heel veel. Echt de eerste keer dat hij zo spuugde.. ik wist niet of het van de vaccinatie kwam, het hete weer of een combinatie daarvan.
2 jaar geleden
Ze zeggen dat de 11 maanden vaccin ook een pittige is 🤷🏼♀️!
Beterschap ❤️🩹
2 jaar geleden
Dit kan inderdaad van de vaccinatie komen. De 11 maanden kan ongeveer 48 uur duren voor er een reactie begint of is ontstaan.
Gister heeft onze dochter de prikken gehad en dat geeft bij haar altijd zo veel spierpijn en dan slaapt ze heel veel. Het eten doet ze dan wel weer meer dus echt als een dubbele bouwvakker (ze eet sinds zondag weer een heel stuk meer gelukkig na t heftige ziek zijn van vorige week)
Vandaag gaat t prima en heeft ze nergens echt meer last van dan van derzelf haha.
Helaas hoort dit er bij voor deze vaccinatie 😪
De volgende hoorde ik gister kunnen ze n week tot 2 weken later gewoon last van krijgen 😅 toen dacht ik neeh doe maar niet🙄 haha
Maar met 14 maanden gaan we t wel zien haha
Lekker je mannetje vertroetelen en hem als nodig een zetpil geven dan komt alles uiteindelijk goed❤️
2 jaar geleden
Mijn kleine heeft hem dinsdag gehad is bijna een jaar. Hier ook veel last gehad van spierpijn en hoge koorts. Echt een dood vogeltje, knapt nu wel weer aardig op, eetlust is wel veel minder en drinken ook, blijven elke keer kleine beetjes aanbieden. Hier denk ook wel een combi van tanden
2 jaar geleden
Gisterochtend prikjes gehad. En vannacht vanaf half 4 lopen krijsen. Daarvoor heeft ze prima geslapen. Ze heeft er goed last van. Nox was goed. Nu 2 uur later is ze gelukkig in slaap gevallen bij mij op de bank. Mijn dag is iig zeer vroeg begonnen😴😴
2 jaar geleden
Onze dochter heeft 3 dagen echt heel slecht gegeten en gedronken en had 1.5 dag diarree.. Weet ook niet zeker of het door de prikjes kwam of door de hitte (of een combie).
2 jaar geleden
Voor dktp prik is het echt wel een heftige reactie. Toevallig van de week nog gesproken met de GGD ivm onze aankomende reis en het meten combineren en vervroegen van prikken.
Dktp is geen verzwakt virus, dus de reactie kan wel even wat koorts zijn en hangerig, maar niet lang en ook niet meer. Aldus de GGD arts.
Arme Flint krijgt straks in 1 week eerst de dktp 11maanden (hij is dan al 1) prik en een paar dagen later de BMR en HepA. BMR is wel een verzwakt virus waardoor ze gedurende 10 dagen flink ziek kunnen worden.