13 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Romy van Dijk
Leren en spelen
Die hebben wij ook super leuk!
En deze is bij ons ook erg in trek, mee dansen/bewegen op de muziekjes. Inmiddels ken ik de teksten uit mijn hoofd natuurlijk. Kan je instellen op andere talen, voor nu nog niet echt aan de orde natuurlijk🙂
En een mega groot zoek boek van Bumba, vindt hij super leuk om naar te kijken en moet er ook regelmatig naar lachen (niet mijn eerste keuzes om te kopen, maar cadeau gekregen en ben er zelf dus super blij mee)
Verder nog een vormenstoof (vooral de blokjes zijn interessant. En de activiteiten kubus wordt nu ook interessant.
2 jaar geleden
Mijn dochter kan zich heeeerlijk vermaken met een oude afstandsbediening 😂. Enige ding waar ze nu achteraan begint te ‘kruipen’! Mijn dochter is van 6-9 dus 7 maandjes inmiddels!
Verder vermaakt ze zich goed met bakjes (mushie), knisperboekje, knuffels, blokjes, kruipende beer en alles waarvan ik liever niet wil dat ze ermee speelt zoals onze telefoons ed 😅.
2 jaar geleden
Heb pas de stapelringen en een vormenstoof gekocht, hij speelt er elke dag mee, de rest is niet meer zo interessant. Lekker kleurrijk, echt stapelen en 'puzzelen' moet nog komen, maar hij heeft er al veel plezier van!
2 jaar geleden
Reactie op Didisisi
Dit is ver weg zijn favoriet! gaat de hele kamer door en hij kruipt achter ...
Wat super leuk van waar heb je deze!