30 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Welke van Difrax heb je besteld? Die ronde of met 1 platte kant?
Ik had eerst de ronde besteld, maar die leek me op basis van de foto's alsnog erg 'rond' zoals de bibs. Dus daarna nog een dental erachteraan besteld, ze komen beiden morgen binnen. Dan even vergelijken.
2 jaar geleden
Weetje….geen enkele speen is goed voor het mondgebied. Ook met ‘dental’ erop is niet.. alsof een speen juist is voor de tanden (dentalen).
De tong hoort normaal van boven naar onder en andersom te kunnen bewegen. Met een speen kan dit niet.
Enkel bij het inslapen is voor een korte periode niet slecht. Maar voorkom spenenspraak. De hele dag met een speen in is echt niet nodig en hierbij kan de tong en lippen onvoldoende bewegen.
2 jaar geleden
Ik ben de speen sws aan het afbouwen. Ze krijgt hem alleen nog maar met slapen en vanavond viel die zelfs na 5min al uit. Meerendeel van de nacht slaapt ze zonder trouwens, dat is wel altijd al zo geweest. T wordt nu meer een gewoonte als dat ze hem nodig heeft 😊
2 jaar geleden
Onze jongste heeft ook vanaf de geboorte de Bibs speentjes. Hij wil ze nu nog alleen bij het slapen.
Mijn oudste zoon en dochter hebben beiden al een jaar een slotjesbeugel. Zoon heeft jaaaaren geduimd, geen overbeet. Dochter had niets, geen speen en geen duim o.i.d. en zij had wél overbeet.
We zien het wel. Maak me er niet zo druk om.
2 jaar geleden
Op Instagram deelde Maaske van Volmondig Logopedie hier gisteren en vandaag interessante dingen over. Zij nuanceert dat artikel dat van de week op Famme.nl verscheen een beetje.
2 jaar geleden
Reactie op MJLeeuwtje
Op Instagram deelde Maaske van Volmondig Logopedie hier gisteren en vandaag ...
Ik zie alleen die insta post waarin ze vraagt om wat mensen willen weten, of mis ik nog iets? :)
2 jaar geleden
Reactie op steefgerritsen
Ik zie alleen die insta post waarin ze vraagt om wat mensen willen weten, o ...
Ah die stories zijn er dan denk ik alweer af😕 Ik had eigenlijk even een screenshot moeten maken!