16 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik houd ook nog alles bij maar twijfel om er mee te stoppen

2 jaar geleden

Ik hou alleen haar voedingen in de gaten dit doe ik al sinds dat ze op kunstvoeding zit. Ik vind t wel fijn om te weten hoeveel ze op heeft en wat het doet met haar gewicht. Slaapjes hou ik niet bij maar tel op de dag wel even op hoeveel ze geslapen heeft met haar dutjes maar dat noteer ik nergens. Zolang ze nog op flesvoeding zit hou ik t wel bij denk ik. Als ze dan eens ziek word dan kan ik meteen zien of ze echt heel weinig eet of drinkt

2 jaar geleden

Ik hou het ook bij. Dacht dat ik de enige gek was ;-)

2 jaar geleden

Oh dat houd ik allang niet meer bij 😅. Opschrijven deden we alleen in de kraamweek 🙈. Ik houd alleen een globale tijd vd laatste voeding in mijn hoofd om te bedenken of ze niet net onderweg oid aan een voeding toe is. En nu het weer mooier wordt maakt dat ook steeds minder uit (borst geven kan ineens echt overal zonder dat je bevriest). Bij het kdv houden ze het natuurlijk wel bij.

2 jaar geleden

Hier houd ik alleen bij hoeveel hij drinkt qua afgekolfde melk en hoeveel ml ik kolf. Ik zorg dat er altijd genoeg melk is. In mijn hoofd houd ik de luiers, aantal bv sessies en vast voedsel bij. Partner doet dat ook. We informeren elkaar als hij een keer gepoept heeft 🙈 en na een dag wat hij ongeveer gehad heeft als je de zorg van elkaar over neemt.

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Oh dat houd ik allang niet meer bij 😅. Opschrijven deden we alleen in de k ...
Exact dit! En een beetje gevoelsmatig hoe veel ik hem heb horen drinken of hij misschien sneller zal komen. Maar inderdaad super handig dat je overal kan voeden. Zijn slaapjes wisselen per dag dus dat houd ik ook gewoon in mijn hoofd bij voor die dag en daarna vergeet ik het weer haha. Wat is de reden dat je het graag wilt bijhouden?

2 jaar geleden

nee doe ik nu niet alleen als ik het gevoel heb dat ik er geen grip op heb ook bv met geld uitgeven ik krijg daar stress van van dat lange bijhouden

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

Exact dit! En een beetje gevoelsmatig hoe veel ik hem heb horen drinken of ...
Als ze bijvoorbeeld jengelig is en ik zie dat ze 4u geleden een fles heeft gehad dan weet ik dat dat het is. Het geeft me soort van houvast.

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Oh dat houd ik allang niet meer bij 😅. Opschrijven deden we alleen in de k ...
Ik geef geen borstvoeding meer helaas, dat was wel makkelijk dat je altijd en overal kan voeden

2 jaar geleden

Tot een maand of 6,5 deed ik het wel bijhouden. Daarna ben ik er mee gestopt. Ze zit nu aardig vast op een ritme. Dus tijden wisselen niet zoveel meer. En ze drinkt wat ze wil. Eerder dronk ze soms nog wel wat slechter, dus wou bijhouden hoeveel ze op dag dronk ed. Nu laat ik dat meer los.

2 jaar geleden

Wij hebben hier een strak eetschema dus voor de tijden houden we het niet bij. Ik hield het ook nooit bij totdat we hem gingen verdenken op een allergie. Nu houden we sinds 2 maanden dus wel alles bij. Slaapjes hou ik dan weer niet bij. Die zijn elke dag hetzelfde.

2 jaar geleden

Ja, houd best wat bij. Heerlijk om terug te kunnen kijken hoelaat het ook alweer was met eten of drinken en met krampjes oid wanneer laatste keer poepen was. # Vergeetachtig... Al is alles vaak rond ongeveer dezelfde tijd...

2 jaar geleden

Mijn vriend en ik houden het samen bij. Hebben op WhatsApp een groepsapp gemaakt met z'n 2e en daar zetten we de tijdstippen van drinken + hoeveelheid, hoe laat ze gaat slapen en hoe laat ze wakker wordt. Vind het persoonlijk erg fijn omdat je dan altijd alles terug kunt zoeken. Nu slaapt ze bv een paar nachten onrustig en kunnen we terug zoeken of ze die dag misschien teveel of te weinig heeft geslapen. Of de voedingen misschien teveel op elkaar zaten enz. Je bent allebei goed op de hoogte van alles waardoor je elkaar goed kan afwisselen/overnemen. Mijn dochter slaapt iedere dag haar slaapjes anders, maar ik denk dat als dat iedere dag ongeveer hetzelfde zal zijn dat we er ook mee zullen stoppen.

2 jaar geleden

Ik heb een app babytracker en hou alles nog steeds bij. Vind het super handig. Ik houd slaaptijden, luier verwisselen en flesjes bij. Ben erg vergeetachtig dus ga t nog voorlopig zo doen

2 jaar geleden

Wij hebben de baby tracker. Ideaal en kun je zo veel mee invoeren! Nu ook dat mijn dochter naar waarschijnlijkheid t rs virus heeft dus van ons een zetpil krijgt voor dat ze naar bed gaat in de hoop dat ze dan n beetje goed kan slapen (en geen herhaling van afgelopen nacht met ook nog een pseudokroep aanval) en dan niet mijn man vannacht als ze weer heel erg onrustig is of dus z'n aanval krijgt weer een zetpil er in duwt 😂 kan ie nu op z'n werk zien dat ik haar rond 7 uur die zetpil gegeven heb haha. Ik ben wel degene die hem t slechtste bij houd op dit moment. Te druk in mijn hoofd en te nieuwschierige dochter die dan gelijk die telefoon uit mijn handen trekt als ze dat ding ook maar ziet haha

2 jaar geleden

Wij houden al sinds ze 2,5 maand is niks meer bij