6 Reacties

één jaar geleden

Probiotica! Weerstand begint in de darmen 😊 ik gebruik al sinds de geboorte orthica orthiflor start en met een jaar overgegaan naar orthiflor dino (poeder variant) en ze is heel weinig ziek! 1x verkouden, 1x corona (binnen 24u beter) en 1x griep (binnen 3 dagen beter). Ze ging een tijdje naar de opvang maar ook toen is ze niet ziek of verkouden geweest 😊 Hopelijk heb je er wat aan! Probiotica heeft wel even nodig (paar weken) voordat je er echt heel veel profijt van hebt.

één jaar geleden

Hier ook probiotica en ook de dino poeder :).

één jaar geleden

Probiotica! Weerstand begint in de darmen 😊 ik gebruik al sinds de geboort ...
Oh wauw wat fijn!

één jaar geleden

Ik ben sinds vandaag begonnen met de weerstand druppels van laveen. Google maar eens. Ik heb zelf nog geen idee maar lees en hoor en goeie dingen over

één jaar geleden

Hier ook pre en probiotica ☺️! Wij gebruiken bonusan zakjes (bacteri 5 infantis), pediaperm zakjes en lactophar junior. Allemaal 1 per dag (mede vanwege het feit dat hij al meermaals antibiotica heeft gehad op zeer jonge leeftijd en soms helaas ook totaal onnodig). Ook een kleintje die weinig ziek is (oorontsteking wel maar heeft een andere reden). Zeker aanrader om pre-/probiotica te starten! En wat babygirl1809 al zegt.. even gebruiken voordat je effect merkt maar is de moeite waard 😃

één jaar geleden

Yes yes, net als wat de rest zegt: probiotica! Toen hij 6 wk oud was had hij antibiotica, dus hebben hem probiotica gegeven. Daarmee rond de zomer mee gestopt. Alleen maar ziek, verkouden, koorts etc etc. Half november weer mee gestart... en tot nu toe nog geen 1 x ziek geweest *KLOPT AF!* 1X koorts, maar zn kies kwam door. Normaal gesproken wordt hij daarbij ook nog super verkouden enzo. Maar nu dus niet. En hij gaat ook naar de opvang! Proberen waard🙏