420 Reacties

3 jaar geleden

Leuk topic! Mijn zoontjes zijn nu enorm op elkaar in gesteld, zo bijzonder dat ik dat vast heb kunnen leggen ❤

3 jaar geleden

Reactie op Fleur2903

Leuk topic! Mijn zoontjes zijn nu enorm op elkaar in gesteld, zo bijzonder ...
Wat een super mooie en lieve foto 😍

3 jaar geleden

Reactie op alyssa03

Wat een super mooie en lieve foto 😍
Dankje!! ♡

3 jaar geleden

Hier waren we ff gek aan het doen. Mijn zoontje 2 maandjes

3 jaar geleden

Zoveel leuke broer en zus foto’s. Maar deze is zoveel waard voor mij. Onze dochter gaat vaak op het kleed liggen en gaat dan bv met de benen in de lucht en wil dat we haar nadoen. Nu lagen ze samen, deed ze haar benen omhoog en moest haar broertje dat ook doen vond ze. Puur toeval deed hij dit ook. Dochter door het dolle en gelijk kusjes en knuffels geven aan hem. Die krijgt hij sowieso maar naar haar idee was hij nu echt met haar aan het spelen.

3 jaar geleden

Tevreden na de fles. 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Fleur2903

Leuk topic! Mijn zoontjes zijn nu enorm op elkaar in gesteld, zo bijzonder ...
Mooi om te zien! Mijn zoon van 2 heeft totaal geen aandacht voor zijn broertje helaas 😞

3 jaar geleden

Als ik vrouwen zo rond zag lopen, was ik jaloers en wilde ik ook zo'n kleintje mee kunnen dragen en zo dichtbij me kunnen hebben. En nu zit er in dit (nog een beeeetje te grote😅) berenpakje gewoon een klein jongetje verstopt die helemaal van mij is! Zo trots en dankbaar! 💙

3 jaar geleden

Zo mooi om die 2 "reuzen" te zien met hun zusje. Zijn dol op dr. Behalve als ze huilt 🙈. (En dat deed ze de afgelopen weken veel)

3 jaar geleden

Kiko kwam even checken of alles wel goed ging in de keuken. Kiko heeft een poosje bij mijn zwager gewoond maar door het overlijden van zijn maatje kwam hij bij ons (wij hadden al 20 valkparkieten, dus altijd wel een maatje in de kooi). Normaal kwam Kiko nooit de kooi uit, maar sinds Ben er is staat ie vooraan, vooral als Ben geluidjes maakt. Mijn zwager is ook zo, als Ben geluid maakt moet hij gaan kijken wat er is 😅. Zo schattig en lief, zo zie je maar wat een liefde dieren voor baby's/mensen voelen.

3 jaar geleden

In bad wat kan ze daar van genieten

3 jaar geleden

Reactie op Pippa90

In bad wat kan ze daar van genieten
Onze Ben vind dat ook zo heerlijk. Lekker in het grote bad met mama of papa mee. Badolie van de kneipp mocht er volgens de kraamzorg gewoon in. Heerlijk! Genieten voor 3.

3 jaar geleden

Helemaal verliefd op de teentjesvan m’n zoontje💙. Kan er gewoon niet van afblijven 🤪

3 jaar geleden

Het eerste echte bewuste lachje wat een bijzonder moment is dat!

3 jaar geleden

Ons teckeltje Peer werd geboren 1 dag voordat ik mijn positieve test in mn handen had. Sinds Ted zijn geboorte zijn ze onafscheidelijk en wil ze alleen maar bij hem liggen, haar speelgoed aan hem laten zien en bij hem zijn ♥️

3 jaar geleden

Eerste lach die ik heb kunnen fotograferen 😍🥰

3 jaar geleden

Veel last van zijn buikje. Beer (die in de magnetron kan) voor het eerst tegen hem aan gelegd. Meteen ontspannen en een grote lach😍

3 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft nog geen broertje of zusje maar mijn zusje (haar tante) is nog maar 4 en echt gek op haar. Zo leuk om te zien🥰 ook mijn broertje (2 jaar) is niet weg te slaan bij Amy. Als we bij mijn vader zijn dan krijgt ze zoveel knuffels en kusjes van haar oom en tante 😍

3 jaar geleden

Hier nog mijn broertje met Amy❤️

3 jaar geleden

Samen met onze kater een paar weken terug! Die moet en zou bij hem liggen wanneer het maar past🤣 Soms in de meest onmogelijke houdingen. Hoop dat het straks dikke vrienden worden 😺