15 Reacties

één jaar geleden

Mijn kiekeboek en kijk en voel boeken. Hij is er dol op 😃

één jaar geleden

Kijk en voel boekjes, maar ook de geluidenboekjes die ik bij de kruidvat gekocht heb is ze helemaal weg van! De flapjes boeken van rupsje nooitgenoeg vind ze ook heel leuk

één jaar geleden

De geluiden boekjes van Clavis zijn hier een grote hit!

één jaar geleden

Bobbi boekjes

één jaar geleden

woezel en pip boekjes met lichtjes die je kunt uitblazen

één jaar geleden

ik heb met sint t gele ballon boek v dematons gegeven in karton uitvoering kan hij lekker lang mee doen en is over drie jaar npgsteeds leuk haha verder hier Paco, rupsje nooitgenoeg, kikker, dikkie dik flapjesboeken zijn een hit maar 'mijn eerste 1000 woorden' is ook een megahit nijntje, wozel&pip, pepperbig, bumba, bobbi, kolletje enzo vind ik zelf zó stom dus dat krijgt ie niet 🙈

één jaar geleden

Onze kleine is al lid van de bibliotheek. Heel leuk, elke paar weken weer een nieuw setje boekjes in huis! "Coco kan het" is haar favoriet

één jaar geleden

Alle flapjesboekjes en schuifboekjes zijn hier momenteel favoriet. Ik vind zelf de serie schuifboekjes voor kleine ontdekkingsreizigers heel mooi (in het bos, het water, de zee etc.). En "de hele dag op stap met dikkie dik" is denk ik nu onze dochter's lievelings omdat het veel flapjes heeft. We zijn ook lid van de bieb en halen daar het liefst iedere week nieuwe boekjes, echt top, dan kan je van alles proberen. Voor het slapen gaan lezen we altijd een verhaaltje, bijv. uit voorleesboeken van dikkie dik, kikker, muis, nijntje. Allemaal nog weinig tekst en veel plaatjes, daar kan ze haar aandacht nu 5 minuutjes bij houden.

één jaar geleden

Boekjes met dieren zodat je de geluiden kan imiteren. Woef woef. Ze giert het uit hier en doet ze soms ook na

één jaar geleden

Hier ook het kiekeboek, flapjesboeken en de liedjesboeken van Marijke ten Cate. Die sleept ze echt naar je toe en wil dan dat je gaat zingen terwijl zij alles aanwijst (‘poes’, ‘schuitje’, ‘molen’). Echt te schattig.

één jaar geleden

Hier vallen boekjes van Bumba en Sophie de Giraffe heel erg in de smaak! Boekjes met flapjes vindt hij ook heel erg leuk. Vorige week ook een heel leuk boekje gescoord bij de Kruidvat: van jungle dieren en dan ook met knopjes/geluiden erbij 😊

één jaar geleden

We hebben er een geitje bij is hier favoriet. Lezen hem 6x per dag want zodra hij het boekje ziet moet het gelezen worden.

één jaar geleden

Mijn grote voertuigenboek is echt favoriet hier! Zoontje 15 maanden is er dol op

één jaar geleden

Hier zijn de boekjes van Clavis/marion billet echt top favoriet. Ook omdat hij al zelf ze knopjes kan bedienen en ze zijn van karton waardoor ze minder snel stuk gaan (paco is papier maar vindt hij ook leuk alleen die echt samen lezen)

één jaar geleden

Reactie op PinkArr

Hier zijn de boekjes van Clavis/marion billet echt top favoriet. Ook omdat ...
Zelfde hier, grote hit!