21 Reacties

2 jaar geleden

Twistshake! Heeel fijn, heb ook een kortingscode als je wilt

2 jaar geleden

Munchkin

2 jaar geleden

Hmm geen goudentip volgens mij zijn ze op een bepaalde leeftijd toch te sterk en trekken ze dat zo los. Ik heb ze van munchkin maar dat werkte hier dus niet. Ik zet elke keer het bordje neer laat haar iets pakken en dan haal ik het weg. Of ik zet het neer en wanneer het dus gaat "vervelen" dat ze het weg wil gooien haal ik het weg.

2 jaar geleden

Wij hebben die van Munchkin. Wel een beetje water onder doen want anders trekken ze het er zo af 😅

2 jaar geleden

Ik volg!

2 jaar geleden

Zou ik die mogen?

2 jaar geleden

Wij hebben er meerderen en hier werkt t voor geen blubber... Hoe we ze ook vast plakken (op de trip trap of op tafel maakt niet uit) mevrouw weet hoe je die dingen los moet krijgen..... Zelfs die van Stokke die volledig in t blad kunnen heeft mevrouw al op de grond gekregen.... Dus ik mik vaak eten gewoon op der blad en laat haar dan zo happen

2 jaar geleden

Zou ik die mogen?
20noahofstedex

2 jaar geleden

Blokker. Zijn niet los te krijgen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Blokker. Zijn niet los te krijgen 😅
Dat moet ik hebben! Welke van de blokker heb je? Ik kan het niet vinden.

2 jaar geleden

Ga ik ook zeker proberen, heb je hier ook de rietjes bekers van?

2 jaar geleden

Reactie op Meason21

Dat moet ik hebben! Welke van de blokker heb je? Ik kan het niet vinden.
Oh wat jammer ze zijn er niet meer zie ik! Heb me gek zitten zoeken voor je. De siliconen gele slabber hebben ze nog wel, het bijhorende bakje dus blijkbaar niet meer. Ik heb het een jaar geleden cadeau gekregen dus misschien nu niet meer in het assortiment.. Sorry voor het blij maken met een dooie mus...😵

2 jaar geleden

Twistshake, de beste investering haha. Geen irritatie meer met borden. Had ik eerder moeteb weten 👍🏻😅

2 jaar geleden

Zou ik die mogen?
Heb je een linkje waar de codr bij werkt?

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

https://twistshake.com/nl/tableware Bij mij werkte de code wel. Al staat er nu op hun website zelf ook een code, maar die werkte bij mij niet🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Mocht die andere code niet lukken, deze kreeg ik net voor 10% extra korting.

2 jaar geleden

Mocht die andere code niet lukken, deze kreeg ik net voor 10% extra korting ...
Ik bedoel via welke site moet je dan bestellen 😅

2 jaar geleden

Ik heb een bordje met vakjes van Ali express! Blijft echt super goed zitten. Al is mijn zoontje heel sterk, en blijft hij net zo lang prutsen totdat hij hem los heeft gekregen 🥲😅😂 € 1,85 8% Off | Baby Veilig Sucker Siliconen Eetkamer Plaat Solid Leuke Cartoon Kinderen Gerechten Zuig Waggel Training Servies Kids Feeding Bowls https://a.aliexpress.com/_uzBpxc

2 jaar geleden

Ik ben ook nog op zoek naar een bord met zuignap, maar ben ik de enige die ze allemaal zo duur vind 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Ik bedoel via welke site moet je dan bestellen 😅
🙈 die had ik er gelukkig ook bij gezet. Is het nu gelukt?