9 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb ook Corona gehad en toen bleef het vrij goed gaan met de BV. Helaas kreeg ik 2 weken later (vermoedelijk) griep en daar bovenop een longontsteking en was het binnen 2 dagen klaar 😞 Maar toen had ik ook 8 dagen 40 graden koorts!
2 jaar geleden
Bij mij had het geen effect op de borstvoeding. Maar ik heb ook geen koorts gehad.
2 jaar geleden
Ik heb net de griep gehad en vrij hevig.. ik heb echt niets extra’s gedaan, dat kon ik totaal niet opbrengen. Was aan het ijlen van de koorts dus de voedingen bracht mijn man onze zoon. Die deed ik en dan ging hij weer naar beneden of bedje of zoiets. Voeding liep flink terug maar was binnen een paar dagen weer volledig.
2 jaar geleden
Ik heb ook een paar keer griep gehad en een keer direct daarna Corona en toen had dit ook weinig invloed. Mijn zoon wilde steeds beetjes drinken en ik heb soms ook gekolfd als hij n flesje afgekolfde melk kreeg, omdat de voorraad moest rouleren. Na een week met Corona thuis te hebben gezeten kolfde ik meer dan daarvoor. Maar als tips: meer aanleggen of tussendoor een keer kolven als dat lukt.
2 jaar geleden
Ik had toen onze zoon 4 maanden wad corona net als mijn vriend en zoontje. Mijn productie leek minder omdat hij vaker kwam, maar volgens mij viel dat reuze mee. Hij is die week in ieder geval niets tekort gekomen. Het bleef ondanks niet lekker een vrolijk mannetje. Wel snachts wat vaker vragen en meer huid op huid nodig, maar verder geen opvallend heden.