20 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben onze woonkamer helemaal babyproof gemaakt. Alleen nu wil hij niet meer alleen in de woonkamer zijn 😅. Dus maar weer meenemen.
Mocht je toch een grondbox overwegen, er was daar laatst een topic over. Met de zoekfunctie kan je die vinden.
2 jaar geleden
Ik heb een grondbox van bol.com en het is echt zo'n uitkomst. Zolang je genoeg speelgoed etc erin legt, is er niks zieligs aan. Een lege box zou wel een klein gevangenisje zijn 🤣🤣🤣🤣. Mijn zoontje kan zich makkelijk half uur/uur vermaken. Volgens mij vind hij het zelfs irritant als ik erbij kom zitten 🤣.
2 jaar geleden
Ik heb een grondbox van bol.com en het is echt zo'n uitkomst. Zolang je gen ...
Hahaha dat klinkt echt ideaal! 😂
2 jaar geleden
Hahaha dat klinkt echt ideaal! 😂
Jaaa is het echt!! En mijn zoontje is best snel uitgekeken dus ik doe elke keer speelgoed omwisselen om erin te leggen, 🤣 zodat hij steeds denkt " o iets nieuws". Tot nu toe werkt het.
2 jaar geleden
Team grondbox hier! Ideaal vind ik. Je kan de speelgoedjes lekker laten staan. Ook hebben we 3 honden, dus dat stukje is echt alleen voor de kleine en geen haren of op te hoeven letten of het allemaal goed gaat.
Ook als hij groter wordt en het deurtje gewoon open mag, dan is het zijn plekje om ongestoord te kunnen spelen 👌
2 jaar geleden
Ik denk al een maand geen box meer. Mijn dochter is rustiger als ze een beetje rond kan kruipen dan als ik haar ergen in zet. Dus dit werkt prima. Als ik naar boven ga neem ik haar mee en doe ik het traphekje dicht. Maar de meeste dingen die boven gedaan moeten worden doe ik juist wanneer ze slaapt.. dus hier werkt het prima zonder box
2 jaar geleden
Wij maken nog gebruik van de box, vermaakt hij zich prima in en kan gaan staan, lopen en zitten in de box. Wanneer hij op de grond speelt, mag hij soms overal komen (als wij bij hem zijn, is namelijk niet volledig babyproof) en altijd in het woongedeelte, wat we af en toe barricaderen met stoelen en de buggy.
2 jaar geleden
De box staat er nog wel, maar ze zit er nauwelijks in eigenlijk. Al heel lang niet meer. Woonkamer is volledig babyproof en als ik naar boven ga laat ik de woonkamerdeur open (met stopper om de deur heen zodat haar vingertjes niet tussen de deur kunnen komen en het traphekje voor de trap zodat ik haar kan horen of ik neem haar mee naar boven zodat ze daar kan ravotten (ook volledig babyproof). Zo kan ze zich goed vermaken in de box is het na 5 a 10 min huilen haha😅
2 jaar geleden
Sinds 9 maanden al uit de woonkamer. Onze dochter is lang en ze paste er nauwelijks meer in voor haar lengte. Wij hebben sindsdien een playpen box gekocht, makkelijk te verplaatsen/mee te nemen naar opa en oma/vakantie, of gewoon voor in de woonkamer/ buiten, ideaal! Poortje kan open, kan ze daarbuiten ook op ontdekking. En ik kan haar gerust even alleen laten als het nodig is 😇