28 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Lil1994
Ons dochtertje word eind volgende week 7 maanden en heb het ook nog niet ge ...
Heb jij de zit gedeelte erop of de baby ligstoel. Ik had die eraf gehaald zodat ze kon zitten. Maar ze kan nog niet zelf standig zitten. En ze vind het niet zo leuk. Dus heb die babset er weer op gedaan. Vind het ook best spannend als zij zit dat ik haar er niet makelijk uit kan halen mocht het nodig zijn. Maar heb ene kant wel liever dat zij rechtop zit.
2 jaar geleden
Reactie op AnneRoos96
Ik heb net een broodje met Peer en pindakaas gegeven! We waren naar het CB ...
Oooh zo groot durf ik nog niet aan🙈
2 jaar geleden
Oooh zo groot durf ik nog niet aan🙈
Het ziet er groter uit dan het was! Ik denk dat het 0,5x0,5 cm was haha
2 jaar geleden
Reactie op Lil1994
Ook zittend kokt mijn dochtertje het brood eruit… hebben jullie een tip? Do ...
Als mijn dochter het niet wil geef ik haar brood zonder iets. Ben daar ook mee begonnen. Ze eet nu echt flink door als het om brood gaat, slikt de ene hap na de ander door.
Nu is haar favoriet pindakaas maar ze eet nog met gemak een broodje zonder op. Jam/fruitpuree vindt ze achteraf toch niet zo lekker op brood.
2 jaar geleden
Reactie op AnneRoos96
Ik heb net een broodje met Peer en pindakaas gegeven! We waren naar het CB ...
Inmiddels eet mijn dochter het ook zo, Merk dat met mini stukjes ze niet goed eet. Ben heel lang bezig. En het is alsof ze moet zoeken in haar mond. Durfde het aan om grotere stukjes te geven. En dat gaat goed. Laatst 1 snee in 10 min op. Normaal was het 45 min voor een kwart van een snee haha. Zij eet nu 2 sneetjes brood. En vind het heerlijk!