11 Reacties

één jaar geleden

Ik volg ook. Ben benieuwd! Ik heb wel poppenhuizen gezien maar is denk nog wat te vroeg.

één jaar geleden

Maud krijgt van ons een 3 in 1 poppenwagen, ze is echt een moedertje aan t worden en als ze bij onze schoonzus dat ding ook maar ziet dan is t gillen van blijdschap! Dus dat gaat m worden met een mooie pop erbij en wat extra spullen.

één jaar geleden

Ik denk een klimrek, misschien samen met opa's en oma's iets moois kopen. (Wat een paar jaar meegaat) Poppenwagen/bedje vind ik ook een leuk idee! Ze krijgt rond haar verjaardag ook ee broertje dus misschien leuk om een beetje mee te verzorgen.

één jaar geleden

Ik denk een speeltent ofzoiets

één jaar geleden

Loopfiets

één jaar geleden

Keukentje misschien?

één jaar geleden

Hier heb ik teveel op het lijstje voor alleen haar verjaardag. Inderdaad keukentje met pannetjes en 'eten' dat ze kunnen snijden (hema heeft erg leuke setjes, kan je vast ook 2e hands vinden). Maar ook poppenbed/kleertjes/ verzorgingsspulletjes. Eind december wordt ze grote zus die misschien bewaar ik de poppenspullen voor sinterklaas.

één jaar geleden

Peutertafel met stoeltje

één jaar geleden

We hebben idd een stoeltje gekocht laatst en daar is ze heeeelemaal fan van. Stoeltje/tafeltje zodat ze zelf kan gaan zitten om iets te doen. Nu vooral spelen/bouwen maar straks ook knutselen. Nooit gedacht dat "zitten" zo'n hit zou worden.

één jaar geleden

Voor onze tweeling (meisjes) staat op het lijstje: -Baby bjorn pop - Loopfiets -Kinder schoonmaak speelgoed (ze vinden poetsen helemaal leuk 😅) -Handtasje (vinden ze ook interessant) - kinder make up (van hout)

één jaar geleden

Poppenspullen (kleren, slaapzak, kinderstoel, bedje, poppenwagen, verzorgsetje etc). Houten speelbak met speelzand (dat kinetische zand) en bakjes/schepjes/etc. Set met messen voor peuters om zelf te kunnen snijden. Dit staat nu op ons lijstje.