11 Reacties

6 maanden geleden

Vanaf 2 naar ongeveer.. hij vindt dat geweldig. Vooral door tv vaak maar we hebben ook een cijfer (en letters) puzzel waardoor hij steeds meer de uitdaging zoekt in het te vertellen. Leest tegenwoordig kentekenplaten op de parkeerplaats (in de zin dat hij dan losse cijfers/letters roept). Echt nog niet alles hoor en de o is bijvoorbeeld olifant maar X is ook xylofoon etc. We bieden hem uitdaging maar ik ga dat niet teveel aanmoedigen. Kind zijn is nog belangrijker voor mij als ik eerlijk ben 😰.. Fijne avond!

6 maanden geleden

Mijn zoontje vindt pretletters op youtube helemaal geweldig. Daar leren ze dieren kennen, welke geluid ze maken en ze leren tellen. Cijfers boven de 10 gaan al best wel goed. 8, 16 en 19 zijn favoriet

6 maanden geleden

Mijn zoontje vindt pretletters op youtube helemaal geweldig. Daar leren ze ...
Ja pretletters! Zo leuk!! Ik heb dat zelfs wel eens voorgesteld op de opvang maar ze vonden Bumba beter 😅 jammer want de pretletters afleveringen zijn buiten leuk en toegankelijk ook echt wel educatief maar op een speelse manier. Thanks voor de reminder weer, wij gaan ze weer wat meer gebruiken 😃

5 maanden geleden

Reactie op BabyvdN

Ja pretletters! Zo leuk!! Ik heb dat zelfs wel eens voorgesteld op de opvan ...
Kijken ze filmpjes op de opvang? 🤨

5 maanden geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Kijken ze filmpjes op de opvang? 🤨
Ja… dat deden ze, maar hih zit er niet meer 😅. Baby’s ook. Vooral veel Bumba. Ik zei al soms ‘prima’ maar geef dan iets waar ze iets aan hebben.

5 maanden geleden

Reactie op BabyvdN

Ja… dat deden ze, maar hih zit er niet meer 😅. Baby’s ook. Vooral veel Bum ...
Jeetje daar betaal je ze toch niet voor? En dan ook babys! Blij dat we daar niet zitten 😅

5 maanden geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Jeetje daar betaal je ze toch niet voor? En dan ook babys! Blij dat we daar ...
Dat dacht ik dus ook.. kind raakte mega snel verveeld. Liep wat voor op de rest maar ging uit verveling dus bijten 😖. We vroegen kan hij af en toe wat anders krijgen, vooral zodat hij niet zou bijten (ik was een beetje klaar met steeds op het matje komen, dus we hebben netjes zelf advies gevraagd aan iemand extern die dat testte en eventueel met tips kwam). Iets van uitdaging, echt kon super simpel zijn, ik denk 3x toen was het klaar want dan moesten ze nog meer opruimen 🤦🏽‍♀️..

5 maanden geleden

Reactie op BabyvdN

Dat dacht ik dus ook.. kind raakte mega snel verveeld. Liep wat voor op de ...
Nou mooi dat je daar weg bent!

5 maanden geleden

Cijfers niet echt, alles meer dan 1 is 3 😂 maar kleuren kent hij al heel goed!

5 maanden geleden

Reactie op MamavanNF

Cijfers niet echt, alles meer dan 1 is 3 😂 maar kleuren kent hij al heel g ...
Haha grappig. Mijn zoontje telt nu 1, 2, 3, 19 😂😂😂😂

5 maanden geleden

Ja, wij tellen de traptreden, stappen, de bordjes, bekers, enz. Sinds een paar maanden.