17 Reacties
vor 2 Jahren
Sorry maar wat een dom mens. Heb er geen andere woorden voor. Borstvoeding en verse hapjes zijn natuurlijk beter dan hapjes uit een potje. Sommige (schoon)moeders kunnen het gewoon niet hebben dat hun (schoon)kinderen kun kinderen op hun eigen manier opvoeden. Ik heb er ook zo een 😉 Gewoon ene oor in andere oor uit. Is hun eigen onzekerheid. Laat je niet gek maken!
vor 2 Jahren
Gewoon ene oor in en de andere weer uit. Ze veranderd toch niet. Geen energie in stekken en lekker laten gaan. Anders maak je het jezelf alleen moeilijk als je je er aan gaat ergeren
vor 2 Jahren
Hier ook zo’n schoonmoeder hoor. Vreselijk. Ene oor in andere oor uit. Ben je er een keer helemaal klaar mee gewoon een scherpe opmerking terugmaken en aangeven dat jij nog altijd de moeder bent. Mijn band met mn schoonmoeder is niet goed, en ik denk nu ook hij hoeft niet goed te worden wat mij betreft 😂 dus laat maar lekker weten wat je ervan vindt. Het is wel je kind waar je voor opkomt uiteindelijk!
vor 2 Jahren
Als ik naar mijn schoonmoeder kijk, dan is het pure jaloezie. Bij haar lukte de borstvoeding niet, dus dat vond ze in het begin heel lastig en probeerde mij geregeld over te halen op kunst voeding want dan zou hij lekker doorslapen. Uiteindelijk 3 dagen voordat Ben 6 maanden werd zo'n proefdoos met 3 zakjes gekocht. Troep is mierzoet en Ben lust het niet. Nu van dat gezeik af 🤣.
Ik ben blij dat Ben niet doorslaapt, kan ik snachts ook nog even van ons ventje genieten 🥰.
Ohja en ik moest Ben maar laten huilen dat was goed voor de longetjes, tot ze van mij terugkreeg dat een baby ZINLOOS laten huilen juist helemaal niet goed was en het eventuele gedragsstoornissen kon versterken, haar beide Kids hebben last van ADHD of ASS (autisme spectrumstoornis) en dat het niet goed was voor de binding🤔. Ook dat gezeik was spontaan over 🤣. Helaas vindt ze steeds nieuwe dingen over te zeiken, maar zolang ik up to date blijf met de nieuwste inzichten blijf ik haar steeds een stap voor.
vor 2 Jahren
Jeetje wat heftig! Zoals ik je verhaal hier lees doe je alles super voor je kleintje! En iedereen heeft altijd zn mening en kritiek klaar staan. Vind ik ook vaak lastig en ik luister er wel naar maar doe toch uiteindelijk wat bij mij en mijn vriend past en daar moeten mensen maar begrip voor hebben. Of ze hebben er geen begrip voor.. ook prima toch.
vor 2 Jahren
We hebben allemaal dezelfde schoonmoeder 🙋♀️ helaas is ze enkele weken terug ongeneeslijk ziek geworden dus ga ik discussie niet meer aan. Maar roken(erna handen wassen/wat drinken etc), eten (gaf eerst ook bv, na 4 mnd vroeg ze of ik toch niet zo'n gek was die tot 1jr doorging), laten huilen... allemaal puntjes waarin we erg van mening verschillen. Vroeger was alles anders. Gelukkig is er nu meer onderzoek gedaan. 🤷🏻♀️ Trek het me niet zo aan meer door de situatie, maar merk dat het wel aan me trekt. Uberhaupt mening v anderen.
vor 2 Jahren
Mijn schoonmoeder vaarwel gezegd ☺ Wil genieten van mijn zoon en heb geen zin in negatief gedoe. Als ze normaal kan doen dan is ze welkom en anders niet. Heb dr al sinds kerst niet gesproken. Heerlijk rustig🥳
vor 2 Jahren
Zeker niet de enige. Hier ook een schoonloeder. Ik doe ook niets goed in haar ogen. Nou, jammer voor je. Wij doen het op onze manier 👌🏻
vor 2 Jahren
Wat is dat toch met schoonmoeders😑 echt waar bemoeit zij dr eigen mee man!! Je doet het zo onwijs goed. Nog steeds borstvoeding en alles vers👏 en voor de rest weet jij als moeder wat het allerbeste is voor je kindje.
Maar kan me onwijs goed voorstellen dat je zo gefrustreerd bent!! In die 9 maanden zwangerschap überhaupt al... dat je express zwanger bent geworden, say what!!
Ik heb helaas geen tips of iets..... maar laat dr lekker!! En die frustratie mag er zeker zijn...! Ik heb ook irritaties em frustraties naar m'n schoonmoeder🙊