9 Reacties
2 jaar geleden
Ik denk dat dit bij sprong 8 hoort 😅 hier sinds 2 dagen hetzelfde. Ze wil de hele tijd bij me zijn en het liefst de hele tijd gedragen/geknuffeld worden, maar heeft nog wel momentjes dat ze zelfstandig speelt, maar als ik even ga plassen dan is het ook meteen half in paniek mama!! En komt ze eraan gekropen/gelopen😅. Ookal zijn er andere mensen in de buurt zoals der vader of oma dan claimt ze alsnog alleen mij. Erg lief en schattig, maar onderhand ook wel vermoeiend haha.
Geen tips, wel herkenning!
2 jaar geleden
oh en ook heeeeel enthausiast doen als een van ons uit een ander supermarktpad komt en iets in t karretje legt.. like you haven't seen me for half a minute 🤣
2 jaar geleden
Hier ook. Een deel van de fase hebben wij gehad, maar het achterna kruipen en zien waar je bent heeft hij heel erg. Vooral als ik wegga bij de gastouder ontstaat echt paniek. Als ik hem even ergens laat spelen en wegloopt kijkt hij vaak net zolang in die richting tot ik weer terugkom. Het gaat vanzelf weer over als ze weten dat je buiten het zicht er ook gewoon nog voor hun bent.
2 jaar geleden
Ja is een fase hoor! Onze dochter wordt ook zaterdag 1 en heeft het een aantal weken terug ook even gehad. Komt weer goed! Nu zit ze in de fase dat ze geen avond potje wilt eten 😂 en gewoon avond eten van ons ook niet… boterham gaat er dan weer wel in… ook dat komt vast snel goed 🙊 blijven proberen!
2 jaar geleden
Nou inderdaad herkenbaar al is het bij ons al sinds juli een "ding". Ik herken dit niet zo sterk van mijn zoon toen die deze leeftijd had. Ze claimt mij enorm, zelfs als haar vader er gewoon is. Als ik er niet ben, is er niks aan de hand maar als ik in beeld ben is het alleen maar "mama mama". Ze begint enorm te huilen als ik de kamer uitga of naar de wc ga. Maar net nu ik me wat zorgen begon te maken of we het perongeluk stimuleren of dat het een "probleem" aan het worden is, lijkt het nu sinds een paar dagen steeds beter te worden. Dus misschien toch een fase?
2 jaar geleden
Ik denk dat dit bij sprong 8 hoort 😅 hier sinds 2 dagen hetzelfde. Ze wil ...
Zo herkenbaar en erg vermoeiend inderdaad. Soms heb ik echt even ruimte nodig zonder een kind op mijn arm of heup :)
2 jaar geleden
Zit er hier ook middenin. Echt om gek van te worden 🤯
Maar het is echt een fase! Houd vol!