36 Reacties
2 jaar geleden
Vaccinatie gekregen met 22 weken. Ik hoefde er maar 1 want ik heb bij 12 weken zwanger corona gehad.
Mijn zoontje is gehaald bij 34+5 ivm zwangerschapscholestase. Niks te maken met corona of iets. Het liefste had hij lekker blijven zitten, maar mn galzuren waren zo hoog dat ik dezelfde avond ben ingeleid.
2 jaar geleden
Ik ben ook gevaccineerd tijdens de zwangerschap. Normale bevalling gehad en geen opvallende dingen gehad, en nogsteeds niet.
2 jaar geleden
Niet gevaccineerd! 2 weken over tijd 😅 is me 3de zoon.. de andere 2 waren 1 dag overtijd en de ander 4 dagen. Gezond kind. En allebei nog steeds geen corona gehad. Vriend en middelste zoon wel.
2 jaar geleden
Gevaccineerd tijdens zwangerschap, precies op de uitgerekende datum bevallen! Geen bijzonderheden tot nu toe! 😊
2 jaar geleden
Hier ook tijdens zwangerschap gevaccineerd, met 13 en 18 weken. Alles normaal. Geen corona gehad maar ook. Baby ook niet. Oudste kind inmiddels ook gevaccineerd. Ook niks bijzonders.
2 jaar geleden
Ik ben ook gevaccineerd tijdens de zwangerschap. Normale bevalling gehad en ...
Hier hetzelfde.
2 jaar geleden
Reactie op Didisisi
ik ben ook gevaccineerd met 26 en 32 weken en mijn zoontje is de vrolijkste ...
Hier precies hetzelfde
2 jaar geleden
Hier ook 2x gevaccineerd in de zwangerschap bij ong dezelfde weken als jij. Ook 22-wekenprik tussen beide vaccinaties gehaald. Baby is geboren met 38+1 gezond en doet het heel goed. Geen gekke klachten of dingen. Ikzelf ben ook met 37 weken geboren, dus niet raar dat hij eerder kwam.
2 jaar geleden
Ik heb 2 maanden na de bevalling toen ik inmiddels ook gestopt was met bv me laten vaccineren. Ik heb niks geks gemerkt ben er ook niet ziek van geworden. Mentruatie is ook niet veranderd (ben wel aan de pil). Neem alleen geen booster, vind 2 vaccinaties voldoende :)
2 jaar geleden
Tijdens de zwangerschap 2 vaccinaties gehad, geen bijzonderheden bij bevalling/erna. Inmiddels beide corona gehad, maar erg mild, alleen neusverkouden.