10 Reacties

2 jaar geleden

Hoort bij het ontwangeren.

2 jaar geleden

Hier ook een cyclus van 40 dagen gehad (nog wel bv). Paar uur nadat ik in ochtend dat ik negatief testte werd ik ongesteld.. Toeval, of een brein dingetje?

2 jaar geleden

Ontzwangeren. 9 maanden op, 9 maanden af.. ik werd na m'n eerste pas na 9 maanden ongesteld (geen bv). Nu was ik na 9 weken weer ongesteld, alleen nog geen ritme er in.

2 jaar geleden

Bedankt dames, ik begon lichtelijk al scenario's te schetsen haha

2 jaar geleden

Voor mn zwangerschap, toen il stopte met de pil had ik cyclussen van 36 , 42, 49 , 37 dagen, nu weer gestopt met de pil en zit ik weer op dag 32 .. ben benieuwd

2 jaar geleden

Idd, hoort bij het ontzwangeren! Mijn cyclussen zijn soms normaal & soms 16 dagen. Geen pijl op te trekken

2 jaar geleden

Reactie op Lnj

Voor mn zwangerschap, toen il stopte met de pil had ik cyclussen van 36 , ...
Maakt het toch extra spannend, omdat je niet echt kan peilen van 'oh en nu ben ik overtijd. Update: na 45dagen heb ik hem hoor haha, welkom welkom

2 jaar geleden

37 , 35 , 42 , 49 , 31 .... 😄

2 jaar geleden

Hier eerste cyclus 36 dagen en nu deze maand 33. Vóór mijn zwangerschap zat ik op 26/27 dagen. Ben heel benieuwd, geef nog wel borstvoeding dus zal nog niet helemaal hetzelfde worden als toen denk ik zo.

2 jaar geleden

Hetzelfde hier hoor! Heb blijkbaar sowieso lange cyclussen. Meestal rond de 33/34 dagen. Laatst was het ineens 16 dagen, maar soms ook langer dan 33.