12 Reacties

2 jaar geleden

Apenheul is heel leuk, sowieso een dierentuin 😄

2 jaar geleden

Dierentuin, Drievliet, KidZcity Utrecht, Monkey Town, zwembad, bos, kinderboerderij …

2 jaar geleden

Hoe doen jullie dat allemaal met de slaapjes😊? Wij willen binnenkort ook naar de dierentuin

2 jaar geleden

Hoe doen jullie dat allemaal met de slaapjes😊? Wij willen binnenkort ook n ...
Toevallig ga ik dinsdag naar de dierentuin. Ik zorg dat zijn ochtend slaapje in de auto is. Middag slaapje zie ik wel hoe het loopt. Of niet, of in de wagen, of op de terugweg in de auto. 's Avonds gewoon vroeg naar bed.

2 jaar geleden

Reactie op lisje1609

Apenheul is heel leuk, sowieso een dierentuin 😄
Ja de Apenheul is hier ook zeer goed ontvangen! En als je ing rekening hebt, heb je deze zomer een fijne korting met de punten 😉

2 jaar geleden

Gewoon gaan en zien 🤷 sowieso in de auto heen en terug. En vaak in de wagen ook wel. Lunchen en dan een rustige plek opzoeken voor borstvoeding, in de wagen en meestal is hij dan zo weg

2 jaar geleden

Wij zijn deze week naar iemand op een boerderij geweest, dus kinderboerderij is vast ook leuk. Hier gaat hij ook vaak heen met de gastouder en sloepvaren vond hij ook leuk. Zwemmen is altijd een succes. Visjes kijken bij de tuinwinkel. Wij doen vaak gewoon de slaapjes als we denken dat hij moe is en dan zien we wel. Hij slaapt vaak in de auto, dus op tijden dat hij moet slapen rijden we weg of in z’n wandelwagen en als hij niet slaapt en even ligt te relaxen is dat ook goed. Soms met een dagje weg wil hij extra vaak bv ipv vast voedsel om z’n prikkels te verwerken en slaapt hij even kort aan de borst.

2 jaar geleden

Hoe doen jullie dat allemaal met de slaapjes😊? Wij willen binnenkort ook n ...
Gewoon slapen in de kinderwagen/buggy.

2 jaar geleden

Eigenlijk bijna alles waar veel te zien is 😅. Zorg wel dat je af en toe tijd inpland voor even vrij bewegen. Kindjes van bijna een jaar willen vaak niet meer de hele dag stil zitten. Tenminste de mijne niet 🤣. Ben heeft gisteren dus heerlijk rondgekropen in het oceanium (Blijdorp Rotterdam). Misschien wel de meest gemiste tip. Spreek af wie achter de kleine aan gaat en wie de foto's maakt. Je hebt achteraf spijt als de foto's ontbreken.

2 jaar geleden

Onze dochter vind de Intratuin al een hele belevenis haha. Plantjes zien en voelen, visjes kijken, n keer in de speeltuin rond banjeren, konijnen kijken en vogels pesten haha Ik ga regelmatig naar de kinderboerderij en naar een grote speeltuin. Voor de echte grote dagen weg gaan wij veel naar de dierentuin. Maar ook voor n ochtend of middag rij ik op en neer. Ik heb een abo op burgers zoo (mijn 2e huis zo ongeveer) en ze vind het echt super! Slapen doet ze in de kinderwagen of buggy. Dan heb ik ff tijd om lekker te lunchen en rustig bij de savanne of bij de tijgers te gaan zitten. 2 weken terug ben ik lekker in de Bush gaan zitten en heb ik n beetje zitten doodelen op papier en toch nog een mooie handletter kaart met inspiratie van n jungle kunnen maken hihi. Mijn man gaat hier regelmatig naar ziezoo daar heeft hij een abo op.

2 jaar geleden

Ballorig/monkeytown!! Ik dacht dat het niks aan was met ‘kleintjes’, maar vaak hebben ze een afdeling voor kindjes van deze leeftijd. Hier kan hij klimmen, vallen en vooral veel energie kwijt (en niks uit kastjes trekken). Veel beter dan thuis 😉. Is ook vaak niet een hele dag planning. Wij gaan soms een 1/2 uurtjes en tot 1 jaar vaak gratis!