23 Reacties

2 jaar geleden

Ik vond dit altijd een dingetje maar het gaat bij ons goed. Ze slaapt altijd in de wagen als ze moe is. Die zet ik dan in de ligstand als ze eenmaal slaapt. Als het een wat drukkere omgeving is, zet ik white noise aan in een app. 😊

2 jaar geleden

Dan slaapt hij in de kinderwagen of de auto. Of dan maar een keer wat minder. Op andere dagen haalt hij het wel weer in. Hebben niet een super moeilijk kindje als we een keer van het ritme afwijken. Anders kun je nooit weg.

2 jaar geleden

ik deed hem steeds in de draagzak, maar sinds kort gaat dat moeilijker wagen ook lastig ik plan dutjes nu vaak in de auto maar we gaan binnekort twee weken naar ons klushuis in Frankrijk en dan ben ik van plan om hem buiten in t campingbedje te laten slapen.. dus dat is misschien een tip voor wanneer je op 1 plek blijft

2 jaar geleden

Ik ga gewoon... als ze moe is valt ze wel in slaap. Zo niet dan savonds maar eerder op bed. Ze word er niet "lastiger" op. Ik ga uitjes niet beperken voor de 2 oudsten omdat hun kleine zusje "moet" slapen.

2 jaar geleden

Ben je al 8 maanden lang niet weg geweest? 🙈. Wij gaan gewoon weg, ze slaapt wel in de auto of kinderwagen en anders een keer een korter dutje. Altijd een blije baby hier 😃

2 jaar geleden

Die van mij valt vanzelf om of het moet echt heel druk en indrukwekkend zijn. Maar dan savonds wat eerder naar bed.

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ben je al 8 maanden lang niet weg geweest? 🙈. Wij gaan gewoon weg, ze slaa ...
Haha ja zeker wel! Alleen continu wel rekening gehouden met dat ze dan ergens kan slapen. Waar, maakt ons niet perse uit. Ik merk alleen dat ik er tegen aan loop om haar helemaal niet in een bed laat slapen overdag maar in de buggy..🙈😂

2 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties!❤️

2 jaar geleden

Ik denk dat je het ook gewoon moet doen om te ervaren hoe je kleintje er mee om gaat. Wij zitten nu een halve dag in de auto naar de camping en hij ligt nu voor de 2e x in 4 uurtjes te slapen. So far so good, maar ben benieuwd naar hoe het verder gaat vandaag. Maar als je het niet probeert weet je t nooit

2 jaar geleden

Ik sleep mijn dochtertje overal heen en dat heb ik vanaf het begin gedaan. Ik maak me niet zo heel druk over haar dutjes overdag. Ze doet ze in de auto/wandelwagen beter dan in haar bedje overdag. Ik ben van nature geen goede planner/gestructureerd dus hier ook niet zo mee. Ik zou dus gewoon een dagje weggaan 😋

2 jaar geleden

Ik denk dat als he dit nu niet doet, dat je het de komende jaren niet kan doen. Ik neem ze overal mee en ze is het gewend van overal te slapen. Ze kan in de wandelwagen of in de draagzak als het niet lukt. Maar we hebben ook gewoon geen schema’s en thuis doet ze haar dutjes gewoon ook bij ons. Bij een dagje weg meek ik wel dat ze vaak langer wakker blijft maar uiteindelijk slaapt ze ook en is ze goedgezind. Je kindje zoveel mogelijk laten meemaken en laten zien is goed voor de ontwikkeling 😉

2 jaar geleden

Gewoon go with the flow. Ja hij slaapt minder lang in de wandelwagen. Ik probeer wel dan de volgende dag een rustige dag in te plannen, zodat hij gewoon lekker thuis kan spelen en lekker in zijn bedje kan slapen. Vanaf begin af aan al gedaan. En gelukkig gaat mijn zoon wel goed op wat minder slaap

2 jaar geleden

Wij doen meestal als we bijv even gaan winkelen gaan we na het eerste dutje, mijn zoontje slaapt sochtends van 09:00 tot 10:30 en dan gaan we dus rond 10:30 weg, brood etc nemen we allemaal mee en geven we dan waar we dan zijn 😊

2 jaar geleden

Reactie op Cribedidar

Haha ja zeker wel! Alleen continu wel rekening gehouden met dat ze dan erge ...
Gewoon doen! Anders zou je “nooit” een dagje echt weg kunnen.

2 jaar geleden

Ben zo jaloers op al deze reacties. Mijn baby slaapt enkel in haar donkere kamer. Dus kan tot nu toe nooit iets inplannen. Enkel kort even winkelen of iets. Maar ik moet optijd thuis zijn voor haar dutjes. Anders is ze erg oververmoeid en wordt ze onrustig en zeurderig.

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Ben zo jaloers op al deze reacties. Mijn baby slaapt enkel in haar donkere ...
Het is ook gewenning, op gegeven moment gaat ze wel slapen want dan is ze te moe.

2 jaar geleden

Doen, mijn dochtertje slaapt gewoon in de wagen. Dekentje mee en een knuffel waar ze mee slaapt.

2 jaar geleden

Mijn zoontje valt vaak in slaap in de auto, is sowieso langer wakker als we weg zijn. Thuis is hij al kapot na 2 uur en buiten kan hij zo 3/4 uur wakker zijn. Hij slaapt ook meestal een uurtje ipv 1,5/2 uur. Maar hij word gewoon vrolijk wakker dus dat vind ik prima! Ik zou t gewoon doen!

2 jaar geleden

Gewoon doen, zolang het niet elke dag is ;)

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Ben zo jaloers op al deze reacties. Mijn baby slaapt enkel in haar donkere ...
Herkenbaar.. en op een gegeven moment in slaap vallen doet hij echt niet het is gewoon gillen tot ie in zn bed ligt.. ene kant super dankbaar dat hij eindelijk slaapt maar ook wel jammer hè