9 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben er geweest, was prima bedje hoor. Alleen vrij laag dus flink bukken net zoals met een camping bedje. Bedje staat in de opslag vlak bij de deur je moet hem zelf even in elkaar zetten 馃槉
2 jaar geleden
Wij zijn in een ander park geweest van centerparcs, op zich prima hoor, maar ik vind een eigen bedje altijd prettiger/schoner en ik denk voor die kleine ook fijn omdat het z'n eigen bedje is, dus wat meer vertrouwd misschien. Maar doe vooral wat jullie zelf willen, want het neemt wel veel plek in in de auto haha!
2 jaar geleden
Prima bedje hoor. Wij hebben alleen wel eigen beddengoed mee. Het viel ons wel op dat het een vrij groot matrasje is, 120x60 paste er niet omheen geloof ik.
2 jaar geleden
Je bent er ongetwijfeld al, maar de bedjes in Centerparcs zijn top! Het enige nadeel, wij hadden er afgelopen mei 2 nodig, 1 voor dochter en 1 voor zoon en als 2e kregen wij een campingbed, had een hele afwijkende maat en het matras was ronduit slecht. Dochter paste er niet in en zoon heeft snel last van slecht matras en slaapt dan niet. Dus hij heeft uiteindelijk meer tussen ons in gelegen. Wij hadden nog bij de receptie gevraagd of we een tweede ledikant konden krijgen maar dat was niet mogelijk. Dat was wel echt een beetje een tegenvaller vond ik.
2 jaar geleden
Wij zijn met de kleine in meerdere parken geweest en de bedjes waren tot nu toe altijd super. Ledikantje staat altijd in de opslag van het huisje dus zodoende kunnen ze niet ff een 2e brengen. Het houten ledikantje wordt eigenlijk de box genoemd en als je een box erbij wilt krijg je inderdaad een campingbedje. Wat wel kan helpen is voor aankomst bellen met het park, dan is er vaak veel meer mogelijk. Geniet van jullie vakantie! Kan voor een ieder Preston Palace ook aanraden, veel betaalbaarder dan verwacht en Ben (9 maanden) vindt het heerlijk. Die kan lekker op smaken avontuur, overal hapjes te verkrijgen 馃槄. Papa en mams eten wel door 馃ぃ馃構馃槤.