10 Reacties

2 jaar geleden

Ook bied ik hem regelmatig in de nacht wat water aan maar het is zo sneu, hij hoest zichzelf continue wakker

2 jaar geleden

Mijn dochter had dit ook. Volgens mij gaat het echt rond. Ze had ook last van pretoogjes en koorts en verkoudheid. Ik ben ook 3x toe bij de ha geweest. Helaas moest ze dit gewoon uitzieken.. na 4 weken is het eindelijk bijna klaar….

2 jaar geleden

Mijn zoontje had er ook zoveel last van echt ook 2/3 weken achter elkaar. Ik deed hem elke avond in een badje met die badzeep van de kruidvat "vrijer ademen" en dat deed ik dan heel veel, plus de douche dan even heel heet van tevoren met die zeep, en dan erna in het badje (op normale temp natuurlijk haha), en dan ging die een beetje (soort van) stomen. Vervolgens op z'n borst en rug luuf, en rompertje en pyjama erover heen. En hoestsiroop, maar had niet het idee dat dat suuuperveel deed. Misschien dat het badje in jou geval ook een beetje helpt! Zo sneu voor die kleintjes 🥺

2 jaar geleden

Wij hebben een luchtbevochtiger in haar kamer staan en bij ons scheelt het een hele hoop!

2 jaar geleden

Ravintsara druppelen om hem heen in het bed of in een verdamper. Heeft bij ons echt veel geholpen! Helaas ook zeker 5 weken mee gezeten en ook rs virus uiteindelijk gekregen na 2 weken dus viel niet helemaal mee. Niet alle oliën zijn geschikt voor baby’s/kleine kinderen maar deze dus wel. Ik sliep met de kleine zoveel mogelijk rechtop, 3 weken lang. Was echt mega pittig maar is gelukkig thuis door het virus heen gekomen. Mij werd wel gevraagd of mijn man vroeger astma heeft gehad. De huisarts wist het van mij (niet) want hij is al van jongs af aan m’n huisarts. Onder het jaar stellen ze eigenlijk geen astma vast (kan kennelijk niet omdat ze er mogelijk overheen groeien, zo heeft m’n huisarts uitgelegd) maar het was voor hem wel van belang. Dus meld het zeker! Ik wens je heel veel beterschap en echt probeer de ravintsara. Doet best veel.. en voor de rest helaas echt een lange adem. Ik hoop voor jullie dat de kleine snel hersteld en de rust wederkeert ❤️‍🩹!

2 jaar geleden

Aerosol met medicatie was de enige echte oplossing hier!

2 jaar geleden

Reactie op nmn

Mijn dochter had dit ook. Volgens mij gaat het echt rond. Ze had ook last v ...
hier was het ook wat minder en nu is het weer erger geworden, zo vervelend!

2 jaar geleden

Hier ook heel lang flink hoesten in de nachten... Onze huisarts adviseerde physiomer voor baby's en dat heeft er voor gezorgd dat ze er eindelijk van af kwam!

2 jaar geleden

Wij hebben een geurwolkje. Is een luchtbevochtiger met ethische olien wat hier goed voor werkt. Ons dochtertje heeft extreem gevoelige luchtwegen en gebruikt ook eeb pufje. Maar ik heb wel het idee dat het hierdoor wel ietsjes minder is!

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Wij hebben een geurwolkje. Is een luchtbevochtiger met ethische olien wat h ...
Mijn dochtertje heeft er ook echt 4/5 maanden (!!!) ontzettende last van gehad. Zodra ze weer een ander virus te pakken had begon het weer van voor af aan