22 Reacties

2 jaar geleden

Tip van Flip: opengescheurde vuilniszak onder de stoel! Helpt niet voor alles maar vangt in ieder geval iets op

2 jaar geleden

Ik vraag me altijd af hoe het komt dat het “altijd” z’n zooitje is? 😂! Hier zelden, gewoon kleine beetjes op de lepel en direct in het mondje en niks aan de hand haha!

2 jaar geleden

Wij doen een groot tafelkleed onder de stoel. Die kunnen we makkelijk uitkloppen in de prullenbak.👍 Maar ja, het hoort er wel een beetje bij🤷‍♀️😅

2 jaar geleden

Wat overdreven zeg. Echt een hel waar je inzit inderdaad.

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ik vraag me altijd af hoe het komt dat het “altijd” z’n zooitje is? 😂! Hie ...
Haha oh echt mn zoontje gooit het overal naar toe , ik probeer hem zoveel mogelijk zelf te laten eten

2 jaar geleden

Wij doen een groot tafelkleed onder de stoel. Die kunnen we makkelijk uitkl ...
Oja dat is een goeie!!

2 jaar geleden

Reactie op Car1990

Je kan het ook met sarcasme lezen 😊

2 jaar geleden

haha echt he babyled weaning is the best

2 jaar geleden

Ja en je baby ook hé. Daar komt t ook overal. Wij hadden couscous vandaag. Top idee.

2 jaar geleden

Reactie op Car1990

Wat een lieve reactie van jou. 🌷🌹 Heb je zelf misschien een hel waar je in zit?

2 jaar geleden

Lang leve de 🐕 😂

2 jaar geleden

Reactie op Joanna1988

Ja en je baby ook hé. Daar komt t ook overal. Wij hadden couscous vandaag. ...
🙈😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Skye

Wat een lieve reactie van jou. 🌷🌹 Heb je zelf misschien een hel waar je i ...
Skye, even off topic, je wordt gemist in het 'borstvoedings uitwissel topic'. Mensen hadden al een poosje niets van je gehoord en vragen zich af of het wel goed met je gaat 🙂

2 jaar geleden

Pfff breek me de bek niet open! Ze sputtert alles eruit 😅 geen idee hoe je het noemt maar tong tussen de lippen en blazen 😝. ALLES zit onder en zelf heeft ze er de grootste lol in… Doet ze overigens niet alleen met eten of drinken, gister werd ze wakker in de maxi-cosi en doet dr ogen open en hoppa kwijl alle kanten op 😂 helemaal feest als we het terug doen!

2 jaar geleden

Hier valt het wel mee. Vind het gelukkig ook niet een hel om op te ruimen. Misschien helpt 't om het zelf aan je kind te geven. Dan weet je tenminste dat het in de mond komt

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Elke dag twee tot drie keer stofzuigen en de tafel afnemen. Snappen nu waarom mensen een kruimeldief hebben 🙈

2 jaar geleden

Verschrikkelijk!!! Ik kan er ook niet tegen

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Pfff breek me de bek niet open! Ze sputtert alles eruit 😅 geen idee hoe je ...
Precies lachend en al😂😂

2 jaar geleden

Weet je wat leuk is... Net een hap yoghurt nemen en dan moeten niezen...

2 jaar geleden

Lang leven een hond.🙈 die doet het grootste werk op de grond en daarna nog even een doekje en klaar