18 Reacties

2 jaar geleden

Jaa hier ook!

2 jaar geleden

Gebeurt hier ook hele dag 🙈

2 jaar geleden

Hier ook. De hele dag haha

2 jaar geleden

Jaa pff de hele dag door! Krijg er hoofdpijn van 🤣

2 jaar geleden

hier ook😂

2 jaar geleden

Yes, stem uitproberen haha. Hier is het gewoon enthousiasme. Het is gelukkig na een paar weken bijna niet meer.

2 jaar geleden

Hier ook😂 onze auto stond paar huizen verderop, had de voordeur op een kier en ja hoor, ik hoorde haar duidelijk😂

2 jaar geleden

Hier wordt momenteel veel gegromd. Ook heel gezellig. 😉

2 jaar geleden

Jazeker en dan gaat hij linea recta naar bed. Want hij is dan zeer waarschijnlijk moe. Soms is in de donkere kamer met mama knuffelen even voldoende om de rust te vinden en weer even zonder gillen te kunnen spelen. Soms valt hij echt even half uurtje ofzo in slaap. Sinds ik dit doe gilt hij veel minder

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Jazeker en dan gaat hij linea recta naar bed. Want hij is dan zeer waarschi ...
Hier wordt er inderdaad ook gegild & gegild van het lachen als ze moe wordt!

2 jaar geleden

Dit is waarschijnlijk puur de stem ontdekken en hoort allemaal bij de ontwikkeling!

2 jaar geleden

Hier ook! Stukje stem ontdekken maar hij doet het ook als hij moe is. Merk daarin wel een verschil

2 jaar geleden

Die van ons zegt de hele tijd heel hard BLABLABLABLABLABLA. Ik voel me dan niet serieus genomen. 😆

2 jaar geleden

Hier inmiddels alleen nog soms, maar hij was een hele tijd een soort dolfijn met zijn hoge gilletje 😅

2 jaar geleden

Stem oefeningen, alle baby's willen later op de markt gaan staan🤣

2 jaar geleden

Reactie op Joanna1988

Die van ons zegt de hele tijd heel hard BLABLABLABLABLABLA. Ik voel me dan ...
😂😂😂 Herkenbaar hoor. 😜

2 jaar geleden

Onze zoon gilt ook al een paar weken. Heel hard. Als hij moe is, maar ook als hij aandacht wil of zomaar lijkt het. Hoe lang duurde deze fase bij jullie? Mijn dochter heeft dit nooit gedaan en ik ben er al wel een beetje klaar mee 🤪

2 jaar geleden

Hier ook! Vooral als communicatiemiddel maar oke.. werk aan de winkel ;)