82 Reacties

één jaar geleden

Oke ik begin wel, het leven als alleen staande moeder is gewoon NIET te doen af en toe!! Werken, huishouden, kind gelukkig zien te houden, slapeloze nachten en niet te vergeten dat de kinderopvang zo duur gaat worden dat mijn hele salaris straks opgaat aan opvang en ik alleen nog maar die takke lange dagen werk voor de toeslagen😑 Oke ik ben klaar😄

één jaar geleden

de 3e week dat het gedonder is met slapen, kiezen, slaapregressie, verlatingsangst, al die ellende bij elkaar maar uiteindelijk vraag ik me 1 ding af; waar is mijn makkelijk slapende zoon gebleven?!!

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

de 3e week dat het gedonder is met slapen, kiezen, slaapregressie, verlatin ...
Ik vraag me vooral af wanneer ik er eindelijk 1 krijg🙈

één jaar geleden

Reactie op ROF

Ik vraag me vooral af wanneer ik er eindelijk 1 krijg🙈
Wahaha ik ook! 🤣

één jaar geleden

Een kind wat al weken ziek is, wij zelf om de haverklap ziek zijn en elke keer door de opvang gebeld worden dat die kleine weer ziek is. Tandjes, billen rood, oorontsteking, koorts. Geen oppas dus moet ik vaak mijn werk afzeggen. Het houdt niet op en meneer was vanaf het begin al een huilbaby. Wij zijn leeg. 😵

één jaar geleden

Mijn hemel.. wie had ooit verwacht dat papa en mama veeeeel meer ziek zijn dan de kleine zelf 🤦🏽‍♀️. Vréselijk altijd ziek zijn. Keel, oor, long, oogontsteking en nu maar een ontsteking aan het evenwichtsorgaan. En hemel wat een afschuwelijke bevalling. Ik kan wel huilen dat het herstel nog altijd voortduurt 😢. Ik zou zo graag nog een kindje willen maar ben zo bang dat m’n lichaam het echt niet aankan. Dus ik ben denk ik vooral verdrietig…

één jaar geleden

Reactie op Bloemetjex

Oke ik begin wel, het leven als alleen staande moeder is gewoon NIET te doe ...
En eens! Belachelijk die kosten! Echt ongelofelijk 🤦🏽‍♀️

één jaar geleden

Heerlijk dit had ik even nodig! Een slechte slaper met verlatingsangst, kiezen en hoektanden die allemaal door zijn gekomen, dubbele oorontsteking en kroepaanvallen. Dus heeeel weinig slaap en een kind wat veel huilt. En dan kers op de taart een appje van de buurvrouw krijgen dat het echt niet de bedoeling is dat zij wakker liggen van het gehuil. Sorry dat doe ik ook niet voor mijn plezier. Terwijl zij zelf 3,5 jaar lang een krijsend kind hebben gehad waar wij altijd begripvol voor zijn geweest. Zo dat is er uit!

één jaar geleden

Reactie op Jannekemb

Heerlijk dit had ik even nodig! Een slechte slaper met verlatingsangst, kie ...
Hatelijk zo een buren!

één jaar geleden

Dat mijn dochter andere kindjes uit het niets kan duwen….. pfff hopelijk is die fase snel voorbij

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

de 3e week dat het gedonder is met slapen, kiezen, slaapregressie, verlatin ...
Zo herkenbaar!!!

één jaar geleden

Reactie op Jannekemb

Heerlijk dit had ik even nodig! Een slechte slaper met verlatingsangst, kie ...
Wat een graftak die buurvrouw

één jaar geleden

Mijn dochter is in oktober 2 weken lang erg ziek geweest: corona, daarna gelijk norovirus en daarna een bindweefselontsteking. Ze was eindelijk van het spugen af en sliep weer snachts. Ze was net weer het lieve meisje die zich zo goed kon vermaken en ineens drie weken geleden sloeg het helemaal om. Ze slaapt snachts meer niet dan wel, wat we ook doen ze gaat niet verder slapen tot ze 3 uur wakker is geweest. Overdag wil ze alleen maar getild worden, vermaakt worden of op schoot zitten; spelen doet ze zelf helemaal niet meer tot ik naast haar op de grond kom zitten 😒 kom nergens meer aan toe. Kan ook nergens naar toe met haar want ze drijft echt haar zin door en ook en public jammert ze de hele boel bij elkaar tot ergenis van bijvoorbeeld andere mensen in de supermarkt. Ik hoop dat dit te maken heeft met sprong 9 en dat dit gauw over is. Ook meningen van anderen over deze kwestie vind ik lastig. Bijvoorbeeld onze ouders die zeggen dat we haar snachts gewoon moeten laten huilen, het is niet normaal huilen; ze gilt gewoon moord en brand en ze stopt echt niet, maakt niet uit hoelang je wacht. Ben op.

één jaar geleden

Pff, wanneer gaan die nachten eindelijk weer beter? Even lijkt het beter te gaan, en dan is het weer nachtenlang raak. 3 uur lang spoken, tig keren wakker worden, niet terug in slaap komen, niks is goed etc. Ik weet soms niet meer wat het 'probleem' is en het voelt alsof dit nooit meer voorbijgaat.

één jaar geleden

pff ik leef met een man die voorzichtiger/bemoederend is dan wie dan ook 🥴 vreselijk! Kindje kan en mag niets want oh jeej als die eventjes vies wordt of beetje pijn krijgt. Niemand doet het goed genoeg voor z’n kindje en iedereen is een debiel want hij weet het beter dan wie dan ook wat ons kindje nodig heeft 🤮🤮🤢🤢 vreselijk!!!!!

één jaar geleden

Reactie op Jannekemb

Heerlijk dit had ik even nodig! Een slechte slaper met verlatingsangst, kie ...
O god, ik zou echt uit me plaat schieten met zulke buren. Jij laat je dochter voor de lol huilen zeker? Zo'n haat aan zulke mensen 🙄

één jaar geleden

Nou hier komt ie! Heb al maanden slapeloze nachten. Word er zo enorm gefrustreerd van. En dan een stront vervelende ex vader die wanneer hij boos is dreigt met een rechtzaak. Die ik uiteraard ga winnen maargoed😛. Mn zoontje die elke week koorts heeft en de zorgen die erbij komen. We moeten naar t ziekenhuis binnenkort. Geen klagen maar wel veel zorgen. Nu inene kan mn ex vriend wel het huis netjes houden, zijn rijbewijs halen en thuis werken. Maar toen ik hem nodig had neeehoor natuurlijk niet ! Dan de opvang die zonder te overleggen dingen beslist over hoeveel hij slaapt terwijl ik een slaapcoach heb en dat weten ze. Het afbouwen van de anti depressieva. Veel janken en snel geïrriteerd maar alles beter dan als een robot door t leven gaan. Zo zijn er nog veel meer dingen maar dit is even genoeg voor nu dankjewel 😂

één jaar geleden

Nou na weken slecht slapen werd het afgelopen week NIET slapen. Dinsdag dokter geweest: mevrouw ue dochter is verkouden, schone oren en longen klinken goed. Werd sindsdien steeds slechter, bleek oor- en longontsteking te hebben 👍🏼 Antibiotica gekregen en sinds dat een beetje zou moeten werken daalt haar koorts niet meer. Gisteren bij de spoed geweest, zogenaamd helemaal niets (ook geen oor- of longontsteking) met haar behalve hoge koorts. Vanmorgen vroeg weer geweest, dochter uitgedroogd, nu nog hoge koorts en dubbele oor ontsteking. Ik begin de zorg hier zo verschrikkelijk te vinden. Iedere dokter zegt wat anders, luisteren totaal niet naar je moeder gevoel. Om 12 uur mag ik weer bellen, dan heeft ze 24 uur geen plasluier gehad en niks gedronken. Weet nu al dat ze voor die tijd niks zal drinken, ze weigert het. Voel me totaal niet serieus genomen. Werk klaagt iedere keer als ze ziek is, zie er nu al tegen op morgen weer te moeten bellen.

één jaar geleden

Reactie op lrbntm

Nou na weken slecht slapen werd het afgelopen week NIET slapen. Dinsdag dok ...
Als het lukt.. wij hebben met een lepeltje de lipjes wat vochtig gehouden en mini beetjes vocht gegeven. Ze gaan echt niet ineens drinken maar uitdroging kan snel gaan. Ik vind je verhaal veel lijken op ons verhaal toen ons zoontje het RS-virus had. Probeer echt als het gaat met een lepeltje wat vocht te geven. Uitdroging kan snel gaan en drinken wordt steeds lastiger 😔. Veel beterschap en sterkte!!

één jaar geleden

Reactie op lrbntm

Nou na weken slecht slapen werd het afgelopen week NIET slapen. Dinsdag dok ...
Arme mama, wat een akelige situatie! Blijf hulp zoeken zolang het niet goed voelt. Sterkte! ❤️