82 Reacties

één jaar geleden

Reactie op lrbntm

Nou na weken slecht slapen werd het afgelopen week NIET slapen. Dinsdag dok ...
Jemig wat een ellende. Ik heb hier een mening over en die is niet aardig. Niet om je bang te maken, maar aangezien je kleintje corona heeft gehad en daarna steeds ziek is. Misschien even hier naar vragen? https://www.rijksoverheid.nl/documenten/publicaties/2022/01/05/kinderarts-taco-kuijpers-over-zeldzame-ontstekingsziekte-mis-c-bij-kinderen-na-corona

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Als het lukt.. wij hebben met een lepeltje de lipjes wat vochtig gehouden e ...
Bedankt voor de tips! Zijn net terug van het zkh. Ze heeft geen RS-virus of een ander virus. Toch een longontsteking in combinatie met oorontsteking. Heb gedaan wat je zei en zoveel mogelijk water gegeven met een klein lepeltje. Helaas nog geen plasluier maar ze heeft dan ook hoge koorts.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Jemig wat een ellende. Ik heb hier een mening over en die is niet aardig. ...
Dankjewel voor het delen, dit kende ik nog niet en zou best kunnen idd!

één jaar geleden

Reactie op MdBr

Arme mama, wat een akelige situatie! Blijf hulp zoeken zolang het niet goed ...
Yes, helaas weer weggestuurd. Afspraak gemaakt morgen eventuele opname als ze dan nóg niet geplast heeft.. hopen dat het vanaf nu wat beter gaat.

één jaar geleden

Reactie op lrbntm

Bedankt voor de tips! Zijn net terug van het zkh. Ze heeft geen RS-virus of ...
Nog geen plasluier en je bent naar huis gestuurd?? Why dan? En wat nu? Hoeveel erger moet het worden? Gaat vocht toedienen met een lepeltje een beetje? Veel sterkte hoor ♥️

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Nog geen plasluier en je bent naar huis gestuurd?? Why dan? En wat nu? Hoev ...
Nee echt raar. Maar hun leidraad was ze huilde daar heel hard met 1 traan, dus dan is ze niet uitgedroogd volgens hun. Vocht toedienen met een lepeltje ging al stukke beter dan in haar fles of beker! Maar goed vannacht gelukkig een goede nacht gehad, en dat zonder de ibuprofen die de kinderarts voorschreef. Hij zei toen hij het gaf “eigenlijk is het schadelijk voor de niertjes, helemaal bij kinderen die aan het uitdrogen zijn. Maar uw dochter huilde net met een traan dus dan ben ik er niet zo bang voor” - heel raar dus niet gegeven. De koorts is nu wat gezakt en ze is alweer ietsje vrolijker.

één jaar geleden

Reactie op lrbntm

Nee echt raar. Maar hun leidraad was ze huilde daar heel hard met 1 traan, ...
Echt bizar! Wel fijn dat het wat beter gaat. Ik zou denk ik naar een ander ziekenhuis zijn gegaan. Onder het mom van, danwel second opinion danwel, tja het viel mee volgens de kinderarts bij ons en was dus naar vrienden gegaan maar het wordt steeds erger dus toch maar weer een ziekenhuis

één jaar geleden

Reactie op lrbntm

Nee echt raar. Maar hun leidraad was ze huilde daar heel hard met 1 traan, ...
Ongelofelijk 😱!! Gelukkig heb je niets gegeven! Ik zou zelf echt geen ibuprofen geven. Maar dat is mijn mening. Dat is echt heftig. Zeker voor zo’n kleintjes. Kan ze inmiddels al een beetje meer drinken ook? Bij ons helpt viburcol zetpil heel goed als hij koorts krijgt. Maar koorts is eigenlijk ook de manier van het lichaam om een infectie het hoofd te bieden. Dus eigenlijk is het ‘nuttig’.. Hou het wel in de gaten.. bij ons sloeg het ineens om naar het RS-virus dus bij twijfel je gewoon weer melden hoor! En wat ROF zegt. Bij twijfel gewoon elders naartoe gaan 😂🙈 sorry. Zou ik zeker ook doen..

één jaar geleden

Weet je wat ik soms wel kan schijten: Dat mn allerliefste kleine wonder zo ontzettend kan brullen om alles. Vooral in de namiddag/avond als ze toch wat moe wordt. 🎶en ja ik hou zoveel van haar, lalalalaaa🎶 maar stop gewoon met dat brullen😭 Meer mensen “last” van??

één jaar geleden

Weet je wat ik soms wel kan schijten: Dat mn allerliefste kleine wonder zo ...
Zeker ! Mijn jongste is een huil( zeg maar krijs) baby geweest. Zeker tot 6 maanden door een hel gegaan met haar, daarna werd het langzaam beter. Ze is een heel vrolijk meisje, maar als iets zint of ze is boos dan krijst ze heel de boel bij elkaar. Ik kan er echt heel slecht tegen, grotendeels te danken aan die periode.

één jaar geleden

Reactie op Janine van Weert

Zeker ! Mijn jongste is een huil( zeg maar krijs) baby geweest. Zeker tot ...
Hier hetzelfde. Wij kunnen er daardoor ook niet zo goed tegen 🙄 maar altijd zijn zin geven doe ik ook bewust niet. Gelukkig wordt hij nu een kleine beetje geduldiger, hoewel eten nog steeds accuut moet. Maar ik vraag me wel eens af hoe zijn suiker soms is, aangezien hij als hij honger heeft ook gaat trillen en onstabiel wordt.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Hier hetzelfde. Wij kunnen er daardoor ook niet zo goed tegen 🙄 maar altij ...
Der zin geven doen wij ook niet ! Eten is hier nooit een probleem eigelijk ( zelde igg ) Mevrouw stopt alles naar binnen 😅 Misschien even zn suiker laten checken. Klinkt namelijk niet als een normaal iets!

één jaar geleden

Reactie op Janine van Weert

Zeker ! Mijn jongste is een huil( zeg maar krijs) baby geweest. Zeker tot ...
Nou dat het vanaf begin heftig is geweest met huilen herkennen we hier. Je schiet meteen in een soort aan modus als er wordt gehuild. En lig jij samen met je partner op 1 lijn qua reageren hierop? Hier is het soms zoeken omdat mijn partner en ik daar in kunnen verschillen

één jaar geleden

Reactie op ROF

Hier hetzelfde. Wij kunnen er daardoor ook niet zo goed tegen 🙄 maar altij ...
Klopt idd dat je niet altijd kan toegeven. Gaan jullie het laten nakijken ivm suiker? Wij gaan volgende week naar de KNO arts, onze dochter heeft grote amandelen zei de huisarts laatst, maar we houden er rekening mee dat daar niks uitkomt en dat ons meisje gewoon is zoals ze is met een duidelijke mening en voorkeur 🙈 Ook denken we dat we er meer achter zoeken dan er misschien aan de hand is. Dat je gaat zoeken naar een oorzaak die er misschien niet is omdat er niet echt duidelijk iets lichamelijks is. Het is gewoon echt lastig en ben benieuwd wat er uit suiker onderzoek komt!

één jaar geleden

Nou dat het vanaf begin heftig is geweest met huilen herkennen we hier. Je ...
Niet helemaal hoor. Hij geeft er eerder aan toe. Ook bij de oudste. Maar ik ben hier echt stand vast in, omdat ik weet dat het alleen maar tegen werkt op lange termijn.

één jaar geleden

Weet je wat ik soms wel kan schijten: Dat mn allerliefste kleine wonder zo ...
Nee hoor heel herkenbaar juist! Ik kan soms echt denken; houd ff je mond een tijdje dicht! Soms vind ik het echt een stoorzender…..

één jaar geleden

Ik heb helemaal NIKS aan die kerel van mij! Mooie praatjes over een team zijn maar keer op keer maakt hij het niet waar. Ik draag elke keer zijn gewicht en hij niks van mij. Sta ik te janken van oververmoeid en meneer vind het zo rot voor me en neemt helemaal niks over!

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Ik heb helemaal NIKS aan die kerel van mij! Mooie praatjes over een team zi ...
Wat shit voor je! Dikke knuffel 💕

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Ik heb helemaal NIKS aan die kerel van mij! Mooie praatjes over een team zi ...
Gaat het weer een beetje met je? Kun je misschien af en toe even mee slapen met de kleine? Misschien niet handig qua klussen of zoiets maar als het blijft liggen is het misschien meer zichtbaar voor je partner? Knuffel!

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Gaat het weer een beetje met je? Kun je misschien af en toe even mee slapen ...
Lief dat je het vraagt. Af en toe moet ik die frustratie even kwijt maar het gaat wel weer hoor. Hij heeft gelukkig ook goede kanten hoor maar dit punt blijft maar terugkomen.