44 Reacties

één jaar geleden

Hier bracht daktozin crème van bij de apotheek verlichting na enkele dagen 😊

één jaar geleden

Hier werkt zink olie zalf goed. Gekocht bij Etos, hè tis van dr. Swaab. Wel een klein potje voor rond de 10 euro maar alles om die billetjes weer heel te krijgen😅

één jaar geleden

Veel verschonen. Je billendoekjes even uitspoelen voor het schoonmaken of een nat washandje gebruiken. Elke dag even in haar blote bips laten rondlopen, zodat het kan luchten. Zink olie smeren.

één jaar geleden

Een plukje wol

één jaar geleden

Ik gebruik deze creme

één jaar geleden

Vaseline :) enige dat helpt hier, wij kregen mee om geen cremes op open wondjes te smeren trouwens

één jaar geleden

Helaas wondermiddelen zijn er niet 😅 hier ook kapotte billen door de zure poep van de antibiotica voor een dubbele oorontsteking 🙄 Wij kregen mee veel te smeren met sudocreme, vaseline en voor de liezen eventueel talkpoeder (wat een shitspul dus die hebben we gelijk maar weer weg gedaan en daar weer gaan smeren met sudocreme) Indd zoals de tip hier onder niks op open wondjes smeren dan kan t gaan ontsteken. Wij doen Maud regelmatig lekker luierevrij! Oude handdoeken op de grond en lekker de haard aan goed luchtdrogen! Helpt t beste door t lekker bloot te stellen aan de lucht. T wordt soms een kliederboel maar ik heb t er voor over dat we geen dubbel gevecht hebben met verschonen want dan ga ik echt kapot van binnen van t gehuil van haar van de pijn😔😔😔

één jaar geleden

Deze werkt hier echt enorm goed!

één jaar geleden

Nestosyl !

één jaar geleden

Zinkzalf van Kruidvat huismerk. Is echt top

één jaar geleden

In een badje met havermout! Echt een wondermiddel.

één jaar geleden

Ik gebruik maïzena echt wonder spul! Staat standaard op de commode bij ons.

één jaar geleden

Maizena of shea butter van puurgelukstore.nl

één jaar geleden

Ga naar de huisarts die heeft de wondermiddel bij ons na 1 x smeren bijna weg en het was echt in een keer heel heftig

één jaar geleden

Inotyol! 🙂

één jaar geleden

Zink olie is the best! Van dr swaab

één jaar geleden

Nestosyl !
Wij hebben dit geprobeerd: werkt super! We smeren normaal met Weleda billencreme, maar zodra ze een beetje roder zijn met Nestosyl en vaak is het dan de volgende verschoonbeurt al helemaal weg. Super!

één jaar geleden

Reactie op wave

Wij hebben dit geprobeerd: werkt super! We smeren normaal met Weleda billen ...
Ja het is echt wonder middel ! Werk zelf in de kinderopvang en raad het iedere ouder aan en hoor altijd dat ze blij zijn met mijn tip 😇👍🏽

één jaar geleden

Hier ook een tijd terug. Tot bloeden aan toe. Als ik alleen al naar z'n billen keek was het krijsen. Wij hebben hem zo veel mogelijk naakt rond laten lopen. Verder zodra de luier aan ging een dikke laag dr swaab zinkolie. Als we nu een beetje rode huid spotten dan is 1 keer smeren met de zinkolie al weer voldoende om de huid rustig te houden

één jaar geleden

Reactie op Aeterna

Inotyol! 🙂
ik vind die ook het best