15 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb niet hetzelfde als jou, maar ik ben nu 1x ongesteld geworden (eerste dag was 1januari, t/m 6 januari). Dit is nu zegmaar m'n 32ste cyclus dag. Vind ik heel lang. Ik weet dat je cyclus niet meteen de oude is na bevalling, maar toch 🙈🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Toevallig net je (booster)vaccin gehad? Blijkbaar kan dit een invloed hebben op je cyclus.

2 jaar geleden

Reactie op Lorieee

Toevallig net je (booster)vaccin gehad? Blijkbaar kan dit een invloed hebbe ...
Nee ik heb geen booster vaccin

2 jaar geleden

Ik was ook net na het starten vd minipil een paar weken vrij licht ongesteld. Dat is gelukkig na een tijdje weer gestopt en nu word ik niet meer ongesteld (klopt ook volgens de bijsluiter). De chaos hoort er volgens mij allemaal een beetje bij zo na de bevalling, helaas!

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Ik was ook net na het starten vd minipil een paar weken vrij licht ongestel ...
Ow zo, dat zal wel kloppen ja, dan maar afwachten 👍

2 jaar geleden

10 dagen valt wel mee toch! Ik ben 41 dagen ongesteld geweest na de bevalling. 🤪😰

2 jaar geleden

Hier 5 maand na de bevalling al 3 weken ongesteld en nog steeds..

2 jaar geleden

Reactie op Bflower

Hier 5 maand na de bevalling al 3 weken ongesteld en nog steeds..
Is dit je eerste menstruatie na je bevalling?

2 jaar geleden

10 dagen valt wel mee toch! Ik ben 41 dagen ongesteld geweest na de bevalli ...
Was dat gewoon bloedverlies na de bevalling die normaal gesproken ongeveer 6 weken duurt. Of was je gewoon ongesteld

2 jaar geleden

Reactie op Yerii66

Was dat gewoon bloedverlies na de bevalling die normaal gesproken ongeveer ...
Gewoon ongesteld😱😨

2 jaar geleden

Toevallig, ik ben ook 9 september bevallen 😁 Ook ik heb net mijn 3e menstruatie gehad. Mijn menstruatie duurt ook steeds langer dan voor de zwangerschap. Zeker elke keer een dikke week 😣

2 jaar geleden

Duurde bij mij 3 weken.....

2 jaar geleden

Ben 5 september bevallen en hier duurt t ook langer dan normaal

2 jaar geleden

Ik heb halverwege januari weer mijn 1e menstruatie gehad (kindje 4 mnd) maar nu niet meer ongesteld geweest sindsdien.. 2,5 maand al verder... Herkenbaar voor iemand? 🙄

2 jaar geleden

Ik ben 4 september bevallen. Voorheen was ik altijd 4 dagen ongesteld (eerste 2 dagen heftig, daarna minder). Nu is mijn ongestelheid zo 'zwak'. Het is te weinig voor een tampon, maar te veel voor een inlegkruisje. Ik heb er nu 6 cyclussen op zitten, maar sinds vorige week heb ik soms steken ter hoogte van mijn baarmoeder en donkerrode/bruine afscheiding. Ik heb eigenlijk volgende week mijn stopweek van de pil, maar heb het 1 week vervroegd. Het is nog niet echt ju van het.