Hoi dames ik ben 9 september bevallen,
Op dit moment ben ik ongesteld en dit is mijn derde menstruatie (na bevalling), maar deze keer heeft het best lang geduurd vandaag is 10de dag ik heb vandaag nog druppels bloedverlies. En bij deze menstruatie ben ik eerste dag ook begonnen met anticonceptie pil kan het misschien ook daardoor komen? Dat het zo lang duurt?
Ik heb niet hetzelfde als jou, maar ik ben nu 1x ongesteld geworden (eerste dag was 1januari, t/m 6 januari). Dit is nu zegmaar m'n 32ste cyclus dag. Vind ik heel lang. Ik weet dat je cyclus niet meteen de oude is na bevalling, maar toch 🙈🤷🏼♀️
Ik was ook net na het starten vd minipil een paar weken vrij licht ongesteld. Dat is gelukkig na een tijdje weer gestopt en nu word ik niet meer ongesteld (klopt ook volgens de bijsluiter). De chaos hoort er volgens mij allemaal een beetje bij zo na de bevalling, helaas!
Toevallig, ik ben ook 9 september bevallen 😁
Ook ik heb net mijn 3e menstruatie gehad. Mijn menstruatie duurt ook steeds langer dan voor de zwangerschap. Zeker elke keer een dikke week 😣
Ik heb halverwege januari weer mijn 1e menstruatie gehad (kindje 4 mnd) maar nu niet meer ongesteld geweest sindsdien.. 2,5 maand al verder... Herkenbaar voor iemand? 🙄
Ik ben 4 september bevallen. Voorheen was ik altijd 4 dagen ongesteld (eerste 2 dagen heftig, daarna minder). Nu is mijn ongestelheid zo 'zwak'. Het is te weinig voor een tampon, maar te veel voor een inlegkruisje.
Ik heb er nu 6 cyclussen op zitten, maar sinds vorige week heb ik soms steken ter hoogte van mijn baarmoeder en donkerrode/bruine afscheiding. Ik heb eigenlijk volgende week mijn stopweek van de pil, maar heb het 1 week vervroegd. Het is nog niet echt ju van het.