12 Reacties

één jaar geleden

Jahoor hier hetzelfde. Sinds ze loopt en begint te kletsen etc is ze zo moe ‘s middags. Ik maak haar meestal wel na drie uur wakker.

één jaar geleden

Ik herken dit wel hoor. Altijd al veel geslapen eigenlijk op uitzonderingen na. Ze slaapt hier tussen de 2 en 3.5 uur per dag. Soms valt ze smorgen met wandelen nog in slaap in de draagzak. En slaapt ze met haar middagdutje ook nog 2.5 a 3 uurtjes. Ze slaapt van 20u tot 8 ongeveer. Als ze een keer wat minder slaapt of langer wakker is dan is het trouwens ook geen ramp, dat gaat gewoon goed. Zolang ze vrolijk is en snachts goed slaapt lijkt het mij geen probleem 🤭

één jaar geleden

Reactie op lrbntm

Jahoor hier hetzelfde. Sinds ze loopt en begint te kletsen etc is ze zo moe ...
Ah ja! Ze doet nog twee slaapjes. Dus 2 * 2. Ik maak haar dus na 2 uur wakker.

één jaar geleden

Mijn dochter is ook een kleine slaapkop. Ze slaapt ook 3.5-4 uur per dag en 12/13 uur per nacht.

één jaar geleden

Wij hebben ook echt een slaapkop! Ze gaat vaak 8 uur naar bed en slaapt dan als ze de kans krijgt uit tot half 10.. vervolgens slaapt ze smiddags nog 3,5 uur! Soms ook wat korter hoor, maar dit zijn geen uitzonderingen.

één jaar geleden

Hier ook zo één, haalt standaard 3.5 uur slaap overdag (verdeeld over 2 slaapjes) en 's nachts ook klokje rond.

één jaar geleden

Hier ook een heerlijke slaapster overdag! Wij merken als ze in de dag goed slaapt (zij houd heel sterk vast aan 2 slaapjes) dan slaapt ze de nachten ook goed. Slaapt ze overdag slecht dus 2 korte slaapjes of maar 1 slaapje dan gaat ze in de nacht ook spoken en slaapt ze de volgende dag nog langer overdag. Dan duurt het echt 2 dagen en 2 nachten voor ze weer n beetje bijgetrokken is. Ik vind het niet erg dat ze zo lang slaapt ik denk dan dan zal ze t nodig hebben en ik weet welke prijs ik er nu voor betaal als ik haar tussendoor wakker maak om ergens heen te gaan/moeten🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Fijn om te lezen over al die lekkere slaapkoppen. Hier nog eentje, en ik heb er nooit over getwijfeld want ze doet het er erg goed op. Misschien dat de omgeving soms denkt van, joh zou je niet 1 slaapje doen? En tuurlijk geniet ik van samen dingen ondernemen en op pad gaan (die doe ik gewoon om de slaapjes heen). Maar ik gun het haar, goede slaap = blije dreumes

één jaar geleden

Oh ben blij te horen dat we niet de enigen zijn. Je hoort me ook niet klagen hoor, maar veel kindjes van zijn leeftijd doen het met veel minder zo te horen. Op 17 m doet hij nog een ochtend dutje van 45' en een middagdut van 2u30. 'sNachts bijna klokje rond. Heerlijk zo!

één jaar geleden

Alle cijfers zijn een gemiddelde. Dus tegenover alle korte slapers die aan 10 uur per 24 genoeg heb en (🙋🥴) zijn er uiteraard ook de lange slapers 😊

één jaar geleden

Hier 45 min. op een dag. Ik ben jaloers 🤭

één jaar geleden

Hier slaapt ons zoontje van 1,5 jaar van 19:30-08:00/08:30 en van 12:30-15:00/15:30! Heerlijk, lekker van genieten!! 🥳