7 Reacties

2 jaar geleden

Dit hebben wij ook met ons zoontje sinds deze week. Gisteren hadden we het zelfs toen hij in bad zat. Denk dat het bij een periode hoort. Mijn zoontje zit nog in sprong 7. Ik heb helaas geen tips

2 jaar geleden

Wel fijn om te horen dat we niet de enige zijn! We moesten net 2,5 uur vliegen… met een krijsend kind🙈 de heenweg ging echt prima, ze heeft het ook echt vanaf afgelopen week

2 jaar geleden

Ik zou even een dag pakken waar ze niet echt in de kinderwagen/stoel hoeft. Wij hadden het ook op vakantie. Hij was er helemaal klaar mee😅 dus een dagje even niet echt weg of even kort een boodschapje. Maar verder lekker los! De dag erna ging het een stuk beter. Maar kan ook door een sprongetje komen. Succes en hopelijk heb je er iets aan😉

2 jaar geleden

Onze dochter van bijna 11 maanden heeft dit ook sinds een weekje! Een hele eigen wil en als iets niet lukt / mag of snel genoeg gaat kan ze goed driftig worden… 🙊 alles is een fase zeggen ze hè? 😂 geen tips… alhoewel; misschien proberen haar af te leiden met iets. Dat werkt voor ons wel dan is ze gelijk vergeten dat ze eigenlijk boos was.

2 jaar geleden

Voldoende beweging helpt echt. Hoe meer die kleintjes mogen bewegen hoe minder snel ze zo'n driftbui lijken te krijgen. Ben wilde vanavond echt niet in zijn kinderstoel of jn de wagen tijdens uit eten. Hem even vrij laten kruipen en plots wilde hij weer goed in de stoel en wagen 😅.

2 jaar geleden

Hier ook 🙋‍♀️. En vooral als iets niet lukt. Maar o wee als je haar dan gaat helpen, berg je maar🤯

2 jaar geleden

Sinds ze kan bewegen wil die kleine van ons eigenlijk nooit langer dan een minuut op schoot zitten tenzij ze ziekof heel moe is 😂