11 Reacties

2 jaar geleden

Ahh leuk! Hier wel druk aan het oefenen haha. Hier is het steeds nee schudden en dan ligt ze helemaal dubbel als ik dat ook doe en dan doet zij het weer. En ze schuift steeds speelgoed van tafel en kijkt me dan ondeugend aan. Hoe leuk he wat ze dan al begrijpen en hoe ze contact maken!

2 jaar geleden

Reactie op -Pip-

Ahh leuk! Hier wel druk aan het oefenen haha. Hier is het steeds nee schudd ...
Haha jaa heerlijk he! Ik vind 't echt geweldig.

2 jaar geleden

Ja leuk, hier wordt ook gezwaaid!!

2 jaar geleden

Hier ook sinds gisteren, toen was ze precies 7 maanden. Inderdaad superleuk om te zien!

2 jaar geleden

Ja!!! Onze dochter ging net voor het slapen gaan ook nog even klappen, het gaat opeens zo snel 🥲

2 jaar geleden

Yes hier ook! Nu 7 mnd en 1 week. Zo leuk 🥰

2 jaar geleden

Aaah wat lief! Off topic maar wel gewoon leuk: mijn zoontje nam vandaag initiatief om kiekeboe te spelen. Hij legde zelf een doekje over zijn gezicht, had grote voorpret onder het doekje, ik had het door en ging er boven hangen, en toen trok hij het doekje met een ruk weg, en lachen joh! Was echt een leuk moment 😊

2 jaar geleden

Het gaat inderdaad ineens heel vlug. Hij stond vandaag zomaar op. 😍🥰😍🥰

2 jaar geleden

Het gaat inderdaad ineens heel vlug. Hij stond vandaag zomaar op. 😍🥰😍🥰

2 jaar geleden

Mijn zoontje ook sinds vorig weekend. Nu zwaait hij overal naar. Naar de hond, de tv, mensen op straat 😅 en lacht er vrolijk bij

2 jaar geleden

Aaaa wat leuk! Wij zijn wel druk aan het oefenen met zwaaien en klappen maar tot dusver geen succes haha. Ze vindt het wel heel gezellig als we het doen 😂 Sinds 2 weken doet m’n dochter wel kiekeboe uit zichzelf 😍. Ze verstopt haar gezichtje bij ons, dus tussen borst en arm of verbergt haar gezichtje tegen je buik, en dan kijkt ze en roepen wij kiekeboe! En dat gaat vaak een keer of 10 door. En ze geeft kusjes als ik zeg; kusje? Dan komt ze echt met haar gezicht naar mij en doet ze haar mond open tegen mijn mond 😍. Zo fantastisch om de ontwikkeling te zien! En hoe ze opeens van de een op de andere dag iets kunnen. Apetrots als ze weer wat nieuws kan en ondertussen denk ik vaak ook stiekem, doe maar lekker rustig aan! Het gaat allemaal al zo snel…