17 Reacties

één jaar geleden

Bij ons zijn luierbroekjes de uitkomst. Die blijven beter aangesloten als hij voller wordt door de elastische band. Al sinds hij een maand of 6 is doen wij die ‘s nachts om.

één jaar geleden

Ik gebruik nu een luierbroekje mt 5 voor de nacht. Mijn moeder had nog mega pamperbroekjes van vroeger liggen van mijn broertje... van 17-30 kg 🤣 die doe ik over de maat 5, achterstevoren. Die komt heel hoog op mijn zoontjes buik. Tot nu toe iedere nacht droog gebleven! Enkel is soms het romperrandje een beetje nat.. maar voorheen hele bedje/slaapzak etc.. Dus zodra die op zijn, ga ik kijken voor een formaat luierbroekje dat hetzelfde effect heeft.

één jaar geleden

Wij hebben het zelfde hier maar sins ik deze alleen voor de nacht gebruik geen last meer van wij hebben maat 5 van deze, onze dame weeg 11kilo

één jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Wij hebben het zelfde hier maar sins ik deze alleen voor de nacht gebruik g ...
Alleen online verkrijgbaar

één jaar geleden

Wasbare luier met wolbroek. Werkt echt fantastisch, en is niet moeilijk. 😊

één jaar geleden

wijde romper en pyama, de elastische rand kan soms al zorgen voor lekken. Grotere maat luier dan overdag en na aandoen de voorste rand ( op de buik ) naar binnen vouwen. Hier hadden we ook lekkage maar nu door deze dingen niet meer

één jaar geleden

Is die luier niet te klein? Mijn zoontje weegt nog geen 10 kg en maat 4+ was echt veels te klein.. we zijn nu naar maat 5+ gegaan van etos luiers. Ik gebruikte eerst pampers maat 5 maar vind die echt te duur worden.. hij is ook een buikslaper en lekt zelfs met maat 5 al door.. ik ga snachts denk ik maat 6 proberen. Die kg’s op de verpakking kijk ik niet meer naar, gewoon wat goed zit

één jaar geleden

Misschien wel extreem, maar wij doen eerst een luier om heen (maat 6), en daarover heen nog een luierbroek (maat 6) 🙈 Mocht de “first line of defense” het begeven dan is altijd nog de “second line of defense” die de lekkage voorkomt 😆 Het heeft tot nu toe geholpen..

één jaar geleden

Ik denk ook grote luier hoor misschien wel mt 6 etos, die vallen niet heel groot.

één jaar geleden

Ons zoontje weegt ook 10–11 kilo en zit in maat 5+ van Etos en nu is hij niet meer nat/lekt niet meer door. Heb altijd een maat groter luier en kijk nooit naar de kilo’s op de verpakking

één jaar geleden

Kraamverband doorknippen (in 2 delen anders te lang) en toevoegen de luier aan buik zijde. Werkt perfect! Geen huilende dreumes meer die in de nacht wakker wordt omdat hij koud en nat is.

één jaar geleden

Hier overdag maat 4+ van Etos, in de nacht pampers baby Dry geprobeerd na doorlekken. Sinds de pampers baby Dry maat 5 niet meer doorgelekt. Onze dochter is ook een buikslaper en weegt ook tussen de 10 & 11 kg

één jaar geleden

Ik gebruik kruidvat maat 4 luiers. Daar geen problemen mee

één jaar geleden

Gisteravond voor t eerst een luierbroekje geprobeerd en vanochtend was onze dochter droog✌️. Ze is een enorme buikslaper en iedere ochtend bijna wel doorgelekt. Ik hoop dat die luierbroekjes zo blijven werken. We hebben maat4 van de Kruidvat

één jaar geleden

Heb inmiddels de oplossing voor ons gevonden!🥳 Etos luierbroekjes maat 4 of luier 4+ en de romper druk ik niet meer dicht snachts.

één jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem en ben ook 4+ gaan gebruiken. Ook kreeg hij 's avonds voor het slapen gaan nog een fles van 180, die heb ik toch maar gehalveerd naar 90 cl haha 😅 hij eet prima dus heeft die niet echt meer nodig. En in de middag opletten dat ie niet te veel drinkt dus echt een slokje bij zijn tussendoortje en geen hele beker.