25 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb de Limas draagzak. Kan tot 18kg volgens mij. Kan zowel op de buik als op de rug gedragen worden. Best een fijn ding, echter vind mn dochter een draagzak helemaal niks. Toen ze jonger was nog wel, nu wil ze bewegen en doen dus voor ons plezier doe ik haar er niet meer in. Misschien van de zomer als t warmer is dat ze het weer leuk vind... ze weegt maar 6.5e kg (bijna 7 maanden) dus haar dragen kan nog makkelijk haha
2 jaar geleden
Ik heb een artipoppe, heel erg blij mee. Onze zoon weegt ruim 8 kilo en is prima te dragen met deze draagzak. Hij Vindt het zelf ook wel leuk, en ik vind het ook heerlijk
2 jaar geleden
Ik heb de Limas draagzak. Kan tot 18kg volgens mij. Kan zowel op de buik al ...
oh dat zijn de betere kilos! 😂
en is die chil op je rug? lukt dat ook zonder hulp?
2 jaar geleden
Reactie op babyonntheway
Ik heb een artipoppe, heel erg blij mee. Onze zoon weegt ruim 8 kilo en is ...
ha die had ik dus eigenlijk gewoon willen aanschaffen.. maar ik had net die andere gekregen
draag je je kindje ook op je rug?
2 jaar geleden
Reactie op Bougainville
oh dat zijn de betere kilos! 😂
en is die chil op je rug? lukt dat ook zon ...
Dat heb ik niet geprobeerd 🤣 aangezien ze meteen gaat huilen zodra ik de draagzak ga knopen haha
2 jaar geleden
Dat heb ik niet geprobeerd 🤣 aangezien ze meteen gaat huilen zodra ik de d ...
hahaha nou wel duidelijk die meid van jou 😄
2 jaar geleden
Reactie op Bougainville
hahaha nou wel duidelijk die meid van jou 😄
Ja hou maar op. Pittige dame 🤣 maar wel heel lief hoor hahaha
2 jaar geleden
Ja ik draag m'n kind graag! Ik heb een Tula Explore. Net gecheckt, die is voor kindjes tot 20,4 kilo. Ik heb hem alleen nog op m'n buik gedragen, gezicht naar binnen en naar buiten. Op de rug dragen vind ik nog intimiderend haha. Maar hij is nu ruim 8 kilo, dus heb nog lang de tijd om te oefenen!
2 jaar geleden
Reactie op Bougainville
ha die had ik dus eigenlijk gewoon willen aanschaffen.. maar ik had net die ...
Hee sorry voor de late reactie. Het kan wel, maar nog niet geprobeerd. Vind het nog zo gezellig aan de voorkant 😂
2 jaar geleden
Reactie op babyonntheway
Hee sorry voor de late reactie. Het kan wel, maar nog niet geprobeerd. Vin ...
Maar ze hebben op de website wel een filmpje dacht ik hoe ze de rugmanier uitleggen om zelf te doen
2 jaar geleden
Ik heb nu een ergobaby die tot en met mt 74/80 goed past. Daarna met een Bobba 4g (zo dochter gedragen), en draag met een doek.
Dragers gaan niet zo zeer per zoveel kilo kan het wel of niet maar qua broekmaat dat ze goed passen. Die kilo’s geeft aan tussen welke kilo’s er getest is en het gewicht wat de naden aankunnen.
Let wel op dat in een draagzak eigenlijk pas op de rug gedragen mag worden als je kindje goed zelfstandig kan gaan zitten. Dit ivm de spanning/druk die op het lijfje komt en een kindje die nog niet zelfstandig kan gaan zitten dit nog niet voldoende kan opvangen qua rompstabiliteit. Wil je daarvoor rugdragen kan dat met een doek via de “Ruck” knoop.
2 jaar geleden
Reactie op mommy_2019
Ik heb nu een ergobaby die tot en met mt 74/80 goed past. Daarna met een Bo ...
👍ja hij zit al een maand of twee zelfstandig, dus dat is geen probleem
dat van die broekmaten is nieuw voor mij ja, dat las ik laatst..
ik heb wel een gewoven doek maar dat vind ik niet meer zo fijn, hij gaat dan toch zakken
dankje
2 jaar geleden
Ik heb de ByKay Click Carrier Classic en ben er ook blij mee. Kan tot 18 kg. Volgende week ga ik vliegen en neem alleen de draagzak mee ipv een hele kinderwagen!