10 Reacties

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ook niet meer in zijn eigen bedje willen slapen en ook humeurig. Zet het meteen op een brullen als hij iets niet mag. Mijn zoontje is ook van 2 september en volgens de oei ik groei app zit hij in een sprongetje.

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, 4 dagen geleden begon het en zit nu elke avond zo'n 2,5 uur aan zijn bed😓 Het lukt hem maar niet om in slaap te komen en vervolgens raakt hij helemaal over zijn toeren zodra ik weg loop. Hier heeft hij nooit last van gehad! Ik gok dat het met verlatingsangst en misschien slaapregressie te maken heeft. Laten we maar hopen dat deze fase snel voorbij gaat😫 Hij eet en drinkt trouwens ook veel slechter..

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Hij is schor van het huilen. Kon hem altijd zo wegleggen en hij ging slapen. Maar nu… Een groot drama. Hij wordt nu ook standaard rond 23.45 gillend wakker. Super zielig. Hoop dat het een fase is, want dit is niet leuk 😔

2 jaar geleden

Het is een fase duurt een paar dagen tenminste hier heeft het een paar dagen geduurd daarna ging het weer zoals normaal

2 jaar geleden

Heb ik ook gehad.. toen ze net in sprong 7 zat. Wat een drama. Vooral als ze snachts wakker werd! Nu al een weekje weer als vanouds *afkloppen* haha.

2 jaar geleden

Tandjes?

2 jaar geleden

Hier ook zo. Sprong 7 is het. Hier is slapen ook een drama dutjes en avondslaapjes zijn zo moeilijk.. hele tijd mopperen jammeren huilen om niks Pff hoop dat t snel weer t oude wordt

2 jaar geleden

Hier ook hoor. Dametje is van 3 september. Overdag gaat het in eigen bedje prima, savonds is het een hele uitdaging😅

2 jaar geleden

Oh hier ook zo! Ochtend en middag dut zonder problemen. Maar als hij in de avond gaat slapen, DRAMA! Maar denk dat het tanden en sprong zijn. Zoals alle andere sprongen, het is een fase

2 jaar geleden

Hier ook. Heel veel moeite met inslapen, t koppelen van de slaapjes en heel onrustig slapen. Ze is ook nog is ziek en vol begonnen met de sprong 😵 ik vind t pittig aangezien mijn man onregelmatige onrefelmatigheidsdiensten heeft plus vrijwillig brandweerman is.... Ben vaak de avonden en nachten alleen met haar😵‍💫 T komt uiteindelijk goed!