10 Reacties
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde, 4 dagen geleden begon het en zit nu elke avond zo'n 2,5 uur aan zijn bed😓 Het lukt hem maar niet om in slaap te komen en vervolgens raakt hij helemaal over zijn toeren zodra ik weg loop. Hier heeft hij nooit last van gehad! Ik gok dat het met verlatingsangst en misschien slaapregressie te maken heeft. Laten we maar hopen dat deze fase snel voorbij gaat😫
Hij eet en drinkt trouwens ook veel slechter..
2 jaar geleden
Het is een fase duurt een paar dagen tenminste hier heeft het een paar dagen geduurd daarna ging het weer zoals normaal
2 jaar geleden
Heb ik ook gehad.. toen ze net in sprong 7 zat. Wat een drama. Vooral als ze snachts wakker werd! Nu al een weekje weer als vanouds *afkloppen* haha.
2 jaar geleden
Hier ook zo. Sprong 7 is het. Hier is slapen ook een drama dutjes en avondslaapjes zijn zo moeilijk.. hele tijd mopperen jammeren huilen om niks
Pff hoop dat t snel weer t oude wordt
2 jaar geleden
Hier ook. Heel veel moeite met inslapen, t koppelen van de slaapjes en heel onrustig slapen.
Ze is ook nog is ziek en vol begonnen met de sprong 😵 ik vind t pittig aangezien mijn man onregelmatige onrefelmatigheidsdiensten heeft plus vrijwillig brandweerman is.... Ben vaak de avonden en nachten alleen met haar😵💫
T komt uiteindelijk goed!