16 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje doet dit altijd op een kussen

één jaar geleden

Ik ben deze week om de zelfde zelfde reden een kussen gekocht, ze vind het heerlijk, peuter kussen van de ikea. Ze slaapt nu nog langer uit hihihi

één jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Ik ben deze week om de zelfde zelfde reden een kussen gekocht, ze vind het ...
En hoe oud is je kindje

één jaar geleden

Reactie op froukt

En hoe oud is je kindje
15 maanden is ze

één jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Ik ben deze week om de zelfde zelfde reden een kussen gekocht, ze vind het ...
Heerlijk! Slaapt ze meestal op haar rug/zij of ook op de buik? Ik twijfel over een kussen gezien onze dochter een buikslaper is.

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Heerlijk! Slaapt ze meestal op haar rug/zij of ook op de buik? Ik twijfel o ...
Onze dochter is ook een buikslaper, ze zijn nu sterk genoeg om hun hoofd op zij te doen, dit gaat hier goed, de eerste avond heb ik het goed in de gaten gehouden hoe ze d'r hoofd hielt maar gaat super goed en ze draait ook een stuk minder, daarvoor ging ze het hele bed door. Kussen van de ikea is ook door ademend is speciaal voor peuters en heel dun

één jaar geleden

https://www.ikea.com/nl/nl/p/len-kinderkussen-wit-00262855/

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Heerlijk! Slaapt ze meestal op haar rug/zij of ook op de buik? Ik twijfel o ...
Hier slaapt ze op d'r buik maar de hoofd opzij

één jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Onze dochter is ook een buikslaper, ze zijn nu sterk genoeg om hun hoofd op ...
Ja, daar zijn ze zeker sterk genoeg voor inmiddels inderdaad. Ze slaapt al op haar buik sinds ze een week of 6 is... dus wat dat betreft ben ik nergens bang voor. Vroeg me alleen af of het dan 'lekker' ligt voor haar. Maar ze gaat ook altijd op dekens en onze kussens in bed liggen, alsof ze het fijn vindt. Dus ik overweeg wel een kussen eens te proberen. Fijn dat het bij jullie een positief effect heeft!

één jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Hier slaapt ze op d'r buik maar de hoofd opzij
Hier precies zelfde houding haha.

één jaar geleden

Mijn dochter van 14md doet dit sinds dat ze op haar buik slaapt ook. Ze heeft een klein knuffeltje en daar legt ze haar hoofd op..heel schattig

één jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Hier slaapt ze op d'r buik maar de hoofd opzij
Heb jij er ook een hoes overheen?

één jaar geleden

Heb jij er ook een hoes overheen?
Ja die kan je ook kopen bij de ikea

één jaar geleden

Ik zag even als tip dat je van aerosleep ook een kussen hebt

één jaar geleden

Mijn zoontje slaapt altijd met een lomp konijn die moet sinds kort persee mee naar bed prima ! Als hij slaapt leg ik hem lekker weg 😁👍🏽

één jaar geleden

Hier hetzelfde ! Daarom een aerosleep kussen gekocht. Maar lag of onder het kussen of toch op de knuffel. Slaapt op de buik. Kussen voor nu weer even weggepakt 😬.