3 Reacties

één jaar geleden

Hier nog eentje die haar flink op de grond kan gooien en heel boos kan doen !! Als wij samen zijn is haar gedrag ook anders dan als ze alleen met mama of alleen met papa is 🤷🤷🤷

één jaar geleden

Ja herkenbaar. Mijn dochter had dit tijdens de 18 maandenslaapregressie. Ze is er net uit en is ook weer een flink stuk rustiger. Als ze zo'n drifrbui had dan negeerde ik haar niet. Ik benoemde dat ze boos was en vroeg of ik haar kon helpen en als ze dan echt door bleef gaan dan nam ik haar bij me op schoot of hield ik haar vast. De gehele periode van de slaapregressie heeft ze het ook meer nodig gehad om te ventileren/ontladen door te huilen. Gewoon op schoot zonder dat ik haar actief aan het troosten was (zoals sussen en/of praten) enige wat ik deed was aaien en kusjes geven. Daarna was ze weer het zonnetje in huis 😊 Hier heeft het een goeie 5 weken geduurd in totaal. Nu weer een rustig gezellig meisje die niet meer gooit als het niet lukt maar naar mij toe komt en om hulp vraagt!

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Ons zoontje doet dit het meeste wanneer hij bij mij is. Dan kan hij ook niet alleen spelen en moet ik overal mee naartoe. Als ik dit weiger krijgt hij een driftbui ondanks dat ik het probeer uit te leggen en zijn boosheid benoem. Bij papa heeft hij dit niet. Zo ontzettend vermoeiend en geen idee wat ik er aan kan doen