8 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben exact hetzelfde. Het enige wat ik doe is haar even haar ding laten doen en laten merken dat ik er voor haar ben. Ik ben veel aan het lezen en kijken over het reguleren van emoties. Dat kunnen ze nog niet en ik kreeg vroeger ook altijd te horen "en nu is het klaar" of "ga naar je kamer", als ik een driftbui had. Dit probeer ikzelf beter/anders te doen. Makkelijk is het niet hoor 😅 maar ik blijf mezelf voorhouden dat dit iets is waar we samen doorheen moeten

één jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/driftbui-grond-liggen-pjGMX4

één jaar geleden

Ja hier ook hoor ! Alles zelf willen doen en hij loopt zelf sinds 2 dagen dus ook zelf lopen niet meer dragen 🤪😱

één jaar geleden

Ja herkenbaar! Ze wordt best pittig hier! Ik probeer dr te kalmeren.. en dan is t gelukkig vrij snel weer voorbij

één jaar geleden

Hier sprong 9 denk ik. Heeeeeel erg herkenbaar. Ze is niet te genieten op het moment😭 ze slaat en krabt mij ook vaak in het gezicht. Ze is echt aan het uitdagen zie ik aan haar. Iemand tips daarvoor?😢 sta zelf voor een groep 7-8 en dan weet ik het wel hoe ik moet reageren😂 maar vind dit wel erg lastig 😪

één jaar geleden

Het begint hier ook geloof ik. Alles is nee en dan gooit hij het van zich af, stort zich op de grond en gaan rondjes draaien, stoot vervolgens zijn hoofd en gaat dan huilen 🤷 als ik in de buurt ben is hij enorm onrustig, wil steeds bij me en toch weer niet en toch weer wel, heel vermoeiend. Zodra ik weg ben gaat hij rustig spelen. Iemand ervaring mee? Het zou me al helpen om te horen als wij niet de enige zijn 😅

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Het begint hier ook geloof ik. Alles is nee en dan gooit hij het van zich a ...
Jaaaaa herkenbaar!! Als ik bij hem ben, gaat mijn zoontje steeds aan m’n benen hangen en wilt opgetild worden. Hij kan ook heel lief spelen als ik bij ‘m ben, maar na 5/10 minuten is het klaar. Als mijn man bij hem is, en ik ben niet in de buurt, is er niks aan de hand!! Heb echt geen idee wat de trigger is om bij mij zo hangerig te zijn 🥲

één jaar geleden

Reactie op LaraW

Jaaaaa herkenbaar!! Als ik bij hem ben, gaat mijn zoontje steeds aan m’n be ...
Dit ja! Ik snap dat ik zijn veilige haven ben en die haven is altijd open, maar waarom dan zo onrustig? Ik heb groots ingezet op een veilige hechting dus dat kan het niet zijn. Van opa en oma en de opvang hoor ik alleen maar positieve verhalen.