11 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde🙋🏻‍♀️ zelfs tijdens het eten zit hij niet stil en luisteren ho maar wij hebben een hond en hij kruipt heel de tijd naar de brokken kan nee blijven zeggen ons andere zoontje die nu 3,5 is daar hoefde ik maar 1x nee te zeggen en die luisterde maar deze boef is erg ondeugend en zeer ondernemend 😅 helaas geen tips voor je

2 jaar geleden

Wij ook een heeeeel energiek mannetje, en ik vind het eerlijk gezegd ook echt heel vermoeiend 🙈. Geen tips, laat het gebeuren en laat haar ontdekken (corrigeren waar nodig). Ze moet haar energie kwijt e

2 jaar geleden

🙋 al maanden zo. Word er soms ook wel beetje 🥴 van... Zodra hij iets in het vizier heeft MOET hij er naar toe. En dat luier verschoon verhaal, zo herkenbaar!

2 jaar geleden

Als of het over me dochter gaat hahahaah.. 🤣🤣 Echt alles beweegt en zit niet stil... En gillen!! Hahah Ze slaapt gelukkig wel goed, ik laat haar soms wel huilen als ze het zat is bv in de box of op de grond zodat door krijgt dat ik niet gelijk reageer.

2 jaar geleden

luier verschonen is ook niet te doen, een grote wurmsessie dus ik doe nu broekjes en staand aantrekken

2 jaar geleden

Jup, herkenbaar 🙋🏼‍♀️ hier ook alleen in bed vaak aan 😂🙄

2 jaar geleden

Hier ook zo'n druktemaker. Voor ons heeft het geholpen om een montessori benadering te kiezen, waardoor ze veel vrijheid heeft om zelf op pad te gaan. Voorbeeldjes zijn een vloerbed, waardoor ze zodra ze wakker is zelf uit bed klimt en gaat spelen met wat boekjes die klaar liggen. We hebben geen box, maar de hele kamer baby proof gemaakt, zodat ze vrij rond kan crossen. En ze heeft een eigen open kastje met wat speeltjes zodat ze die zelf uit haar kastje kan pakken en niet van ons afhankelijk is op dat vlak. En verschonen op een verschoonkussen op de vloer. Het helpt niet bij het draaien en friemelen, maar ze kan ik elk geval niet vallen en ik kan haar wat makkelijker zittend of staand aankleden. Misschien heb je er wat aan.

2 jaar geleden

Ohhhh zo herkenbaar! Hier precies hetzelfde. Vooral het overal naartoe tijgeren en niet stil kunnen zitten. En het verschonen is hier ook drama. Ik laat haar soms maar naar haar buik rollen en probeer dan de luier te verschonen als ze op haar buikje ligt. Anders wordt het zo’n strijd en gaat ze hard huilen.

2 jaar geleden

Haha ja hier ook een dochter net zo druk. Box is niks. Verschonen ook drama dus ik heb luierbroekjes gekocht makkelijker aan doen. Verder kruipt ze door het hele huis. Ze gaat zelfs al staan. Weer iets nieuws, maar ze kan nog niet vanuit staan ook weer zelfstandig zitten. Dus heel druk mee. Ik vind het altijd lastig om weg tegaan omdat ik weet dat ze graag veel beweegt. En ik haar daar dus echt niet gelukkig mee maak. Maar goed soms moet het

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Haha ja hier ook een dochter net zo druk. Box is niks. Verschonen ook drama ...
Maar de luierbroekjes ben ik heel blij mee super handig als ze op handen en knieeen draait is het zo aan!

2 jaar geleden

Fijn om veel herkenning te lezen! Allemaal drukte makertjes maar ook allemaal op hun eigen ontdekkingstocht. Leuk! Wij gaan volgende maand op vakantie met de auto. Op bestemming zal het allemaal wel goed komen, we zien wel :) maar de auto rit dat vind ik wel spannend.. 🚗☀️