19 Reacties
2 jaar geleden
Misschien wandelen?
Op dit moment geen vaste huiltijd. Maar wel sowieso 2 hele opvliegerige meiden 馃檲 ik ben zo veel mogelijk buiten haha, tussen alle slaapjes en voedingsmomenten door.
In de wagen zijn ze hier eigenlijk altijd stil (zolang ik blijf lopen 馃槀).
Dus doe dan vaak me boodschappen om die tijd, of ga even met ze naar een speeltuin of iets dergelijks.
Maar i feel you, dus succes 馃檲馃挄
2 jaar geleden
Ik wilde ook al wandelen zeggen. Ik ga meestal naar buiten na de ochtendslaap en fruit eten. Boodschappen doen, eendjes kijken of met zijn broer naar de speeltuin bijvoorbeeld.
2 jaar geleden
Hier heeft Tobias rond dezelfde tijd er last van. Ook op de opvang merken ze dit. Ik weet het soms ook niet meer wat ik er mee moet haha. Wandelen is soms wel een goede afleiding inderdaad.
2 jaar geleden
Ik wandel op dat moment vaak met mn dochter in de draagzak hier in t bos. Ze is dan helemaal in haar hum, doe ik dit niet dan hetzelfde verhaal.
2 jaar geleden
Als het altijd na het fruitje kan je misschien overwegen of het hierdoor komt. Een lichte allergie bijvoorbeeld waardoor hij pijn/jeuk/whatever krijgt dat na een uurtje of twee wegtrekt? Ik roep maar wat hoor! 馃し馃徎
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Sommige dingen moet je ook gewoon niet opschrijven of zeggen.... namelijk d ...
Altijd!!! 馃槀
2 jaar geleden
Heel herkenbaar hier vaak rond 16:00 ik probeer dan naar buiten te gaan en hem laten kruipen buiten of bloemen bekijken of supermarkt hem in karretje zetten maar werkt ook niet altijd.
2 jaar geleden
En misschien sochtends iets later na bed brengen? Dat hij bijv. Slaapt tot 11uur zodat je meteen bv kunt geven en daarna half 12 broodje? Dan heb je al wat tijd ingevuld. Meestal geef ik zelf mijn dochter rond 9uur 09.15 fruit daarna na bed. Met een volle buik dus dan slaapt ze naar mijn idee ook beter en langer!
2 jaar geleden
Heel herkenbaar hier vaak rond 16:00 ik probeer dan naar buiten te gaan en ...
Rof.Herkenbaar verhaal, dit hebben wij tussen 1600 en 1700 vaak.
Hier helpt het ook vaak als wij buiten gaan wandelen. Lekker koekeloeren en heerlijk even niks 'moeten' want daar is ze dan te hangerig/moe voor maar niet moe genoeg om te gaan slapen. Even buiten lopen laadt de boel weer een beetje op!
2 jaar geleden
Hier precies hetzelfde, ook tussen 11 en 12. Rampzalig. Ik ga altijd wandelen. Om 12 uur verschonen en de fles en daarna 2 boterhammen en dan blijft hij in de kinderstoel spelen terwijl ik eet. Hij gaat dan om 1 uur naar bed.
Hij krijgt zijn fruithap om 10 uur. Het maakt niet uit wat hij krijgt, het gezeur begint altijd rond 11 uur.