4 Reacties

één jaar geleden

Even laten checken of het geen schimmel is. Medicatie is ook heel gemakkelijk te verkrijgen bij de drogist (canesten gyno).

één jaar geleden

13,5 maand en ook nog niet!

één jaar geleden

Jeukende afscheiding is eerder iets van een infectie ofzo. Maar niet ongesteld worden als je bv geeft is heel normaal. Weet niet of je ook nog de minipil erbij slikt? Zodra je stopt met de bv kan het zo ineens beginnen.

één jaar geleden

Wauw… al zo lang niet ongesteld. Deze week was ik kort even jaloers op je maar tegelijkertijd wilde ik ook graag even weer ongesteld worden na de bevalling (wel mede doordat ik nauwelijks heb gevloeid na de bevalling omdat ze daar medicatie voor hebben gegeven wegens het inknippen van een adertje). Jeukende afscheiding is meestal een schimmel infectie dus ik zou dat persoonlijk even laten checken bij de huisarts. Je weet natuurlijk niet waar je in de cyclus voorzover deze al is opgestart, maar dat zou mogelijk ook van invloed kunnen zijn. Ik heb het vaker rond de eisprong en als ik ongesteld ben. Bij mij geen schimmel infectie, gewoon hormonen 🤷🏻‍♀️. Voeding kan overigens ook van invloed zijn.. met name als je meer zoetigheid bent gaan eten. Misschien goed om even over na te denken (kort bedoel ik dus). Niets veranderd? Dan is het vast je lichaam die zich ook op de achtergrond al wat gereed gaat maken voor het opstarten van de cyclus of gewoon de hormonen. Hopelijk is het al wat minder in ieder geval! O laatste tip.. ik kreeg dat vroeger (veel vroeger 😅) ook van synthetisch ondergoed. Ik draag alleen katoen.. anders heb ik wel sneller infecties/jeukende afscheiding.