7 Reacties

2 jaar geleden

Het was bij mij wel erger dan ervoor en dat was al redelijk erg in vergelijking tot andere vrouwen, maar zo erg was het niet. Ik versleet wel aardig wat maandverband de eerste paar keren. Ik geef nog steeds borstvoeding en had al vrij snel mijn menstruatie weer terug. Na een keer of vier werd de cyclus weer rond de 28 dagen en redelijk normaal.

2 jaar geleden

Ben ook pas ongesteld geworden na m'n borstvoedingsavontuur. Moest ook letterlijk kraamverband gebruiken!! Wel is het zo dat ik een koperen spiraal heb en het hier ook een kenmerk van is in het begin.. no worries hoort er eventjes bij

2 jaar geleden

Hier ook extreem. Nu heb ik ook voor het eerst een koperspiraal, waarbij de menstruatie over het algemeen ook heftiger is. Ik slik inmiddels ijzersupplementen omdat mijn ferritrinegehalte inmiddels nog maar 6 is (normaal tussen 20-150). Not normal!

2 jaar geleden

Ik werd al 5 weken na de bevalling ongesteld en ik heb precies hetzelfde. Elke maand schrik ik weer. Echt mega veel bloedverlies.. Maar t schijnt heel normaal te zijn. Alleen heb ik t dus al 7 maanden..

2 jaar geleden

Ik ben nu voor de tweede keer ongesteld en deze keer is het veeeeel meer dan de vorige keer 😩… Eerste keer was bijna zoals voor m’n zwangerschap, misschien iets meer bloedverlies maar niet schokkend. Maar deze tweede keer, pfff… Hopelijk is bij jou alleen de eerste keer heftig en neemt het daarna af 🤞🏼🤞🏼. Sterkte!

2 jaar geleden

heftig. Was hier de 1e keer ook. De super tabpons zakten ook nog eens steeds uit. Nu wisselt het in heftigheid.. eerder lichter en korter dan voor de zwangerschap (ik gebruik geen permanente anticonceptie) ik heb twee menstruatiebroekjes van lotties gekocht misschien is dat fijn..

2 jaar geleden

Herkenbaar.. nu 3x heel heftig!