14 Reacties
2 jaar geleden
Wij nodigen gewoon iedereen in 1x uit. Ook al zijn mijn man zijn ouders gescheiden, ze gedragen zich maar ;) zijn allemaal volwassen toch!
2 jaar geleden
Waarom 3x vieren als je daar geen behoefte aan hebt? Mensen moeten stoppen om dit soort sociale verplichtingen zichzelf op te leggen. Gewoon doen wat jullie willen, het is jullie kindje. Als je een feestje wil geven en mensen willen of kunnen daar niet bij zijn, dan misschien op een ander moment gewoon even op visite komen.
2 jaar geleden
Wij doen dit jaar gewoon alles in één keer, ben zelf er moe van om een heel weekend dan mensen over de vloer te hebben ipv 1 dag.
Willen mensen niet komen omdat de ander komt dan ik het hun probleem niet de mijne 🙈🙊
2 jaar geleden
Jaaaa vreselijk, hier ook mensen die niet met elkaar kunnen. Ik zeg altijd ; moet straks de bruiloft ook 6 x overdoen volgens mij.
Maar wij doen nu een zaal huren, catering etc. En dan van 12 tot 17/18. Dus van 12 tot 14 komt de eerste groep en van 14 tot t eind komt de rest. Ben er niet blij mee, maar liever dit dan een gespannen sfeer.
2 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde maar ik heb echt zoiets van luister is jullie kleinkind je hoeft niet tegen elkaar te praten ben er en geen gezeik want dan kun je gewoon vertrekken. Heb dat ook tegen ze gezegd. Is meer dan 15 jaar geleden dat ze zonder politie of advocaten in een ruimte zijn. Na 15 jaar moet je maar gewoon normaal kunnen doen. Zijn allemaal volwassenen en geen kleuters. De mensen die niet kunnen die komen op haar verjaardag zelf een gebakje eten.
2 jaar geleden
Wij hebben het gewoon in 1 x gevierd.
Mn vriend zn ouders zijn ook gescheiden, en hebben alle 2 een nieuwe partner.
Ze zijn niet verplicht om met elkaar te praten en komen voor hun kleinkinderen.
Zijn ze het er niet mee eens..jammer voor hun dan komen ze niet.
2 jaar geleden
Gewoon in één keer doen! Anders word het ook veel te veel voor de kleine en die snapt er niks meer van.
Ik ben daar heel makkelijk in en de gene die zich niet kunnen gedragen blijven maar thuis. M’n dochter, m’n eerste verjaardag voor haar verpest niemand en daar ga ik één mooie dag van maken! Hihi
2 jaar geleden
Hier precies dezelfde situatie! Mijn man zijn ouders zijn gescheiden en willen niet tegelijk komen. Daarnaast hebben we beide een hele grote familie en dan nog vrienden. Dus ik twijfel ook of de groep niet te groot wordt dan. Dus wij denken eraan om wel op 1 dag te doen maar een ochtendgroep en middaggroep te doen.. Maarja onze kleine meid slaapt ook nog best lang dus het is sowieso een beetje zien hoe we het willen doen ;)
2 jaar geleden
Ik heb precies dezelfde situatie mijn ouders kunnen elkaar niet luchten of zien. Ook mijn zusje heeft geen contact meer met mijn vader hebben elkaar al 7 jaar niet gesproken. Wat doet deze dodo die heeft iedereen dus perongeluk uitgenodigd op dezelfde dag o o en nu maak ik me druk terwijl zij zo volwassen moeten zijn en normaal moeten doen maar dat schijnt moeilijk te zijn.
2 jaar geleden
Je kan het ook op 1 dag doen en dan in tijdsblokken je kindje krijgt al heel veel indrukken en moet hier een heel weekend van bij komen laat staan als je het een heel weekend viert worden de kindjes niet gezelliger op
2 jaar geleden
Hier wordt t op 2 dagen "gevierd"
Zaterdag voor vrienden met en zonder kinderen. Zondag op haar verjaardag zelf voor de familie en de maandag gaan we al op vakantie 🤣
Bewust de tijden van 3 tot 6 dan vinden wij t wel welletjes