27 Reacties
2 jaar geleden
Ik wil wel een smashcake laten doen lijkt me super leuk voor hem! Alleen ben ik nog zoekende naar iemand omgeving amsterdam.
Verder is mijn huis klein dus ben ik van plan om een feestje te geven voor familie/vrienden zonder de mannen 🤣
2 jaar geleden
Heerlijk toch!
Onze kleine man wordt 26augustus alweer 1jaar. Ik ben ook al druk bezig met zijn traktatie😅
Mijn moeder is 27 augustus jarig dus we vieren het lekker groot! Hebben springkussen gekocht hier kunnen de kids lekker in spelen dan!
En zijn feestje staat in teken van Thomas de trein! Hij is hier dol op😀
2 jaar geleden
Hier geen cakesmash, ik wilde het wel altijd maar vind de prijzen belachelijk.. we vieren een bumba feestje en steek het geld liever in taart en decoratie. Hier ook een springkussen aangezien mama gastouder is en de gastkindjes ook op het feestje komen! Ik wil niet over de top maar zijn eerste verjaardag moet wel een goed feestje worden 🥳🥳
2 jaar geleden
Wij weten het nog niet. Misschien kaartjes laten drukken voor de familie en de eerste cadeautjes zijn gekocht en gevraagd. Onze zoon is alleen, geen neefjes en nichtjes of broertjes en zusjes en qua andere kinderen nodigen we ook niemand uit. Wellicht later nog een keer met onze verjaardagen in een keer. Mijn man is vlak voor de zomervakantie jarig en mijn zoon en ik binnen twee weken en toevallig net na de vakantie, dus vaak vierden we onze verjaardagen al in een keer.
2 jaar geleden
Vandaag alvast de slingers/ballonnen en uitnodigingen besteld. Het wordt een boerderijdieren thema. We vieren het in 2x. Op de dag zelf voor familie en 2 dagen later voor vrienden/ baby vrienden. Geen cake smash want dat vind ik zelf niet zo leuk. Het wensenlijstje is er al maanden maar er komt steeds weer iets bij haha. Nu al zin in😃
2 jaar geleden
Reactie op Rupsje nooitgenoeg
Vandaag alvast de slingers/ballonnen en uitnodigingen besteld. Het wordt ee ...
Wat leuk , waar heb je de boerderij versieringen besteld? :)
2 jaar geleden
Hier willen we voor een nijntje thema gaan! Meneer is fan😄. Nijntjetaart met misschien een mini smashcake en een slagroomtaartje (een keertje wat suiker vind ik niet erg). En vanaf een uurtje of 2/3 afhankelijk van zijn slaapjes tegen die tijd. En dan een bbq, willen optijd beginnen. Zal rond de 30 mensen zijn. Ik kom uit een wat groter gezin en zitten dus snel aan veel mensen. En hebben al flink geschrapt😅 Wilde het klein houden, maar dat is onmogelijk blijkt🤣.
En voor de uitnodiging maak ik denk ik een foto en die bewerk ik wel met een leuke tekst.
Oh en met een lijstje ben ik al even bezig. Steeds er wat bij en dan weer wat af🙈 Er bestaan te veel leuke dingen voor baby's/kinderen.
2 jaar geleden
Wij hebben 27 aug een woezel & pip feestje met de belangrijke mensen om ons heen!
Leuk kaartje als uitnodiging gemaakt, taart besteld, mn beste vriendin maakt een smash taartje..
Sweet table & kleine catering
Huis lekker versieren en lekker eten en drinken met elkaar 🥰
Wellicht nog een springkussen naast huis voor de wat oudere kindjes
2 jaar geleden
Leuke ideeën!
Oh en smashcake bedoel ik niet met een hele shoot hoor. Gewoon zelf een klein taartje maken waar ze los op kan gaan.
2 jaar geleden
Reactie op TMR26
Hier geen cakesmash, ik wilde het wel altijd maar vind de prijzen belacheli ...
Daarom regel ik het zelf. Lekker in de tuin, beetje leuke achtergrond maken, zelf lagen bananen cake met kokos slagroom ertussen en gaan! Na de eerste fotos mogen neefje en nichtje (bijna even oud) 'helpen' 🥰😂
2 jaar geleden
Reactie op manon52431
Wat leuk , waar heb je de boerderij versieringen besteld? :)
Op Alieexpress. 36 euro voor heel veel spulletjes. Ook bordjes/bekertjes etc.
2 jaar geleden
ha funny we hadden t hier ook over
kun je t maken tegenover de opa en oma's om op vakantie te zijn 🙊 (mijn ouders passen elke week op)
2 jaar geleden
Reactie op Bougainville
ha funny we hadden t hier ook over
kun je t maken tegenover de opa en oma' ...
Haha why not? De kleine merkt er echt nog niks van! Echter moet je jezelf afvragen of je op vakantie wilt zijn voor je eigen gevoel?
Wij hadden dit “dilemma” ook. Maar voor m’n eigen gevoel wil ik lekker thuis zijn, slingers ophangen, taart eten en waarschijnlijk die dag naar de Efteling met de oma’s en opa en int weekend vieren we het met heel de familie en wat vrienden!
2 jaar geleden
Hier ook al druk aan het nadenken. Ze word 14 september 1 jaar.
Thema nog een idee (denk niet dat we het doen maar wel het huis leuk versieren uiteraard).
Wel een cake smash, ze is GEK op eten dus ik verwacht hele leuke foto’s haha! Ik gebruik de foto’s ook als uitnodiging en heb al een leuke tekst gevonden.
Wij nodigen familie en naaste vrienden uit wie echt wat betekenen in haar leven (dus niet zomaar al onze vrienden die zich afvragen wat ze op een kinderverjaardag doen). Te druk heeft ze ook niks aan!
Suiker? Ja je kan een suiker vrije taart vragen/maken. Maar ik ga hier niet “moeilijk” om doen.
Nu al zin in.. al is het enorm dubbel 1 jaar alweer! 🥲
2 jaar geleden
Hier zijn de voorbereidingen ook al in volle gang🥳💗. Ons dametje is gek van 🦄 dus zal er hier en daar wat van verwerken. Verder (hopen op mooi weer) lekker de tuin versieren en vieren met familie en vrienden. Wilde eerst geen smashtaartje, maar ben toch veranderd van gedachte haha. Is wel heel schattig zo'n klein taartje. Wij gaan voor een dripcake van de Hema en die dan gewoon lekker versieren 🎂