31 Reacties

2 jaar geleden

Haha snap het helemaal same here🙋🏻‍♀️ Probeer het niet te druk te laten worden vinden de kindjes niet prettig het is al een spannende dag en ook nog met heel veel mensen word het humeur van de kindjes niet beter op. de eerste verjaardag is vooral leuk voor de ouders😋 bij de bakker heb ik toen voor 4 euro een mini slagroom taartje laten maken voor ons zoontje omdat ik het vies vind als kinderen kaarsjes uitblazen en iedereen moet er nog van eten .ook Had ik allemaal cadeaus gevraagd heel veel spijt van gehad hij/zij snapt er niks van en heel veel kunnen ze pas mee spelen als ze wat ouder zijn dit jaar vraag ik vooral cadeaubonnen dit is wel onze tweede dus veel speelgoed hebben we al

2 jaar geleden

Onze dochter is van 2 september, wij gaan bij mooi weer een weekendje naar de zee of naar de dierentuin…. Wij gaan lekker met het gezin op pad in ieder geval, familie komt een paar dagen later of eerder.

2 jaar geleden

Reactie op Denisesanders

Haha snap het helemaal same here🙋🏻‍♀️ Probeer het niet te druk te laten w ...
Ohh wat leukk zeg heel erg bedankt, ja eerste keer mama en ik wil alles perfect doen🙈🤗

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Onze dochter is van 2 september, wij gaan bij mooi weer een weekendje naar ...
Oehh dat is ook wel heel leukk en gezellig❤️❤️

2 jaar geleden

Ik volg even 😊

2 jaar geleden

Hier begon mijn moeder er al over. Slingers ophangen, feestmuts, feeststoel, liedjes zingen, kaarsjes uitblazen, kadootjes uitpakken, papier scheuren, meer liedjes zingen, lekker eten

2 jaar geleden

Als oud eventmanager is dit het leukste feestje wat ik ga organiseren tot nu toe haha. Ik ben hier ook al mee bezig al is zoontje echt net 6 maanden. Ik zie al een klein themafeestje voor mij, gewoon bij ons thuis en niet mega druk. Gewoon leuk versierd, mooie taart en een leuke dag.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Hier begon mijn moeder er al over. Slingers ophangen, feestmuts, feeststoel ...
Hahaha herkenbaar ja🙈🤣

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

Als oud eventmanager is dit het leukste feestje wat ik ga organiseren tot n ...
Dat is wel heeel leuk ja, lekker met de familie gezellig❤️

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van 22 september en ik heb er ook al over nagedacht! Hij krijgt een jungle party en een cake smash fotoshoot 😊

2 jaar geleden

Reactie op Criss55

Mijn zoontje is van 22 september en ik heb er ook al over nagedacht! Hij kr ...
Ohh toff, jaa wij gaan ook een cakesmash fotoshoot doen met daarna een melkbadje. Waar gaan jullie het laten doen?

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Hier begon mijn moeder er al over. Slingers ophangen, feestmuts, feeststoel ...
Die van mij ook😂, had er zelf totaal nog niet over nagedacht

2 jaar geleden

Ohh toff, jaa wij gaan ook een cakesmash fotoshoot doen met daarna een melk ...
Bij doree photography in Breda! Bij haar heb ik ook mijn zwangerschaps fotoschoot gedaan. Jij?

2 jaar geleden

Ohh toff, jaa wij gaan ook een cakesmash fotoshoot doen met daarna een melk ...
Ik had daar nog nooit van gehoord maar hoe leuk is dat!

2 jaar geleden

Jaaa ik was er ook al mee bezig ! Maar meer omdat opa en papa dan ook jarig zijn! We doen dit jaar de verjaardagen bij ons thuis en moet dus een thema of iets hebben wat voor alle 3 dus leuk is 🤔 gelukkig heb ik nog even .🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Ik zat er ook al over na te denken 😅! Onze dochter is op een woensdag jarig maar willen het zaterdags vieren. Hoe doen jullie dat? Vieren jullie het dan gewoon 2 keer? Op der verjaardag zelf met het gezin ofz en op de dag dat je het viert met vrienden grote taart etc? Daar ben ik wel even benieuwd naar 😀 ..

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ik zat er ook al over na te denken 😅! Onze dochter is op een woensdag ja ...
Wij hebben dat ook maar vieren het gewoon op zaterdag als ze klein zijn weten ze nog niet wanneer ze jarig zijn dat scheelt😋

2 jaar geleden

Reactie op Denisesanders

Wij hebben dat ook maar vieren het gewoon op zaterdag als ze klein zijn wet ...
Dat is zeker zo. Maar meer voor ons eigen gevoel, wij weten wel dat ze op die dag echt jarig is. Dat kan ik niet gewoon voorbij laten gaan Hihi dus denk dat wij alsnog op die dag een taartje eten erop! En oma’s kennende staan ze ook op de stoep haha

2 jaar geleden

Wat een vrolijkerd! De mijne wordt ook in september 1 en ik zit nu al te bedenken over welke kleur ballonnen 🤭 ik heb zelf nog geen idee, ik lees mee!

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ik zat er ook al over na te denken 😅! Onze dochter is op een woensdag ja ...
Onze dochter is op een maandag jarig, dus zat eraan te denken om het gewoon die zondag ervoor te vieren voor familie en die maandag gewoon gezellig een dagje met zijn drieën 😊🥰