31 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben planning veranderd, wij gaan als het weer meezit en er geen corona beperkingen zijn 2 weken op reis naar frankrijk dus dan vieren we daar haar verjaardag. 馃槑

2 jaar geleden

Al helemaal uitgedacht; Fotoshoot in een bloemetjesveld voor der uitnodiging. Tuin versieren met veel bloemen en groen. Een backdrop waar der stoel voor komt met ballonnen en bloemen. Klein taartje voor haar. Veel gezelligheid en zingen. Lekker dansen en borrelen. Kinder hoekje op t grasveld met speelgoed. En volwassenen gewoon borrelen. Zat ook te denken aan een confetti kanon na het zingen. Dat kan 2 kanten op gaan die foto erna ;). Nu Al Zin In!

2 jaar geleden

Reactie op Baby2301

Al helemaal uitgedacht; Fotoshoot in een bloemetjesveld voor der uitnodigin ...
Jeetje! Jij pakt t groots uit haha

2 jaar geleden

Haha wat leuk. Ik ben er ook al druk over aan het nadenken. Mijn zoontje is van 2 september. Zo spannend zo鈥檔 eerste verjaardag. Vooral voor mij haha

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ik zat er ook al over na te denken 馃槄! Onze dochter is op een woensdag ja ...
Wij vieren het de dag zelf thuis. Voor die kleine die 1 wordt is dat nog niet echt van belang, maar haar zus wordt in september 4 en is er wel veel mee bezig. In de ochtend wakker, feliciteren en cadeautje. Dan trakteren op dagverblijf en zelf mogen kiezen wat ze wil eten in de avond. In het weekend vieren we het dan met de familie. Dan is er ook taart, die onze oudste natuurlijk zelf wil maken. Zo vieren we beide verjaardagen apart, ook al zit er maar een paar dagen tussen. Ze verdienen beiden hun eigen dag.

2 jaar geleden

In mijn beleving is het vooral een hele drukke en verwarrende dag zo鈥檔 verjaardag. Allemaal mensen die je aandacht willen etc etc. We zullen daarom ook alleen naaste familie uitnodigen en lekker een taartje eten. Het weekend er voor zijn we met mijn ouders en zusje een weekend weg dus al gedoe genoeg. En natuurlijk hangen we slingers op enz (zal wel moeten, van de oudste moeten we zelfs slingers ophangen als de hond jarig is 馃ぃ馃グ)

2 jaar geleden

In mijn beleving is het vooral een hele drukke en verwarrende dag zo鈥檔 verj ...
Hier ook altijd slingers inderdaad, anders ben je niet echt jarig volgens haar 馃槀

2 jaar geleden

Jaa wij zijn zelf beide ook beide jarig rondom haar verjaardag dus we hebben een heel weekend vrijgehouden zodat we het mooi kunnen combineren. Focus natuurlijk op haar maar dan hebben we dat van ons ook mooi gehad. En bezoek verdelen we mooi over de dagen. Ik heb een pinterest bord aangemaakt met inspiratie etc 馃榿

2 jaar geleden

Ik ben eens op zo鈥檔 drukke kinderverjaardag geweest en het kindje was de hele dag huilend cadeautjes aan het uitpakken. Allemaal volwassenen die aandacht wilden van haar en zoveel mensen en iedereen keihard zingen. Gewoon zielig. Ik denk altijd: voor wie vier je die verjaardag. Voor je kindje. En waar heeft je kindje behoefte aan? Echt niet aan allemaal volwassenen die druk zijn en feest willen vieren.

2 jaar geleden

Reactie op Bruin21

Ik ben eens op zo鈥檔 drukke kinderverjaardag geweest en het kindje was de h ...
Je hebt helemaal gelijk ook. Als het feestvarkentje het niet plezierig vind, hebben papa en mama het at the end of the day ook niet naar hun zin.